Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windy


  • #2
    Re: Windy

    Daar hou ik zeker van, goed gemaakt. Kon ze niet ruimer in de foto? (ik ken de omstandigheden niet, maar dat lange haar zie ik graag helemaal, zo ouderwets ben ik ;-) )
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Windy

      Neen, moest een crop gemaakt worden van het haar door de Professor. Too boring if not zei hij en hij had gelijk, gewoon een lange draad maakte de foto more boring...Ik merk enorm de verschillen in acceptatie van fotografie in Belgie of de US. Raar maar waar...

      Comment


      • #4
        Re: Windy

        Oorspronkelijk geplaatst door Annik Bekijk bericht
        Ik merk enorm de verschillen in acceptatie van fotografie in Belgie of de US. Raar maar waar...
        Van mijn eerste reactie al? Heavy!
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Windy

          moh neet Lieven ! van andere reacties op foto's van ook andere mensen hahahah
          T is niet de eerste keer dat ik hier kom hoor en btw... Marijke die kennen we allemaal he van school :-)

          Comment


          • #6
            Re: Windy

            Ik zou het haar er ook helemaal op gezet hebben, en daarvoor de foto gekanteld (clockwise...). Maar ja, ik ben ook ouderwets, en ook wel een heel stuk 'boring'... hi
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Windy

              ik ben dan ook wel van die stempel want wou het ook doen :-) daarom dat ik zeg dat de kijk op fotografie helemaal anders is in Belgie dan in andere landen en dat is ook wel leuk om te ontdekken.

              Comment


              • #8
                Re: Windy

                Toffe , leuke en goeie foto !
                De professor ? ( is voor afsnijdingen ? :-) )
                Nee prima gecropt hoor :-)

                Grtn Thierry

                Comment


                • #9
                  Re: Windy

                  Haha Thierry, 't is inderdaad ne "cropper" :-)))

                  Comment


                  • #10
                    Re: Windy

                    Ik vind em minder eerlijk gezegd. Sorry hoor.
                    Kader en pose zitten niet lekker.
                    Maar wat mij meest stoord is de achtergrond die je (denk ik) iets te hard hebt gezet. Er is nogal wat overstraling aan het hoofd en de hals.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Windy

                      Bij echte high key moet de verhouding 1:1 zijn en niet 2:1 dus de achtergrond moet op 9 verschillende plaatsen opgemeten worden .
                      De belichting op het model is afzonderlijk van de belichting op de achtergrond .
                      Inderdaad een foto is een persoonlijke keuze en diversiteit maakt de wereld. Kan je best begrijpen hoor dat je hem niet mooi vindt, ik heb ook soms het gevoel als ik commentaren lees op andere foto's van eh??? ik vind die echt niets. Leuk dat de diversiteit bestaat en dat niet alles unaniem mooi genoemd wordt.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Windy

                        De expressie is geweldig

                        Comment

                        Working...
                        X