Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koepel Bonnefanten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koepel Bonnefanten








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Koepel Bonnefanten

    Knap. Heb deze al elders gezien, maar dat doet niets af aan de verdienste, 't is de zeggen 1-de mooie symmetrie, 2-de prachtige omzetting en beheersing van het licht.
    Als ik toch wat mag mierenneuken, er zit een vervelend vlekje tegen het centrum. Sensorvlek of flare?
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: Koepel Bonnefanten

      Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
      Knap. Heb deze al elders gezien, maar dat doet niets af aan de verdienste, 't is de zeggen 1-de mooie symmetrie, 2-de prachtige omzetting en beheersing van het licht.
      Als ik toch wat mag mierenneuken, er zit een vervelend vlekje tegen het centrum. Sensorvlek of flare?
      Is flare. Heb het bewust zo gelaten omdat het eigenlijk toch een natuurlijk verschijnsel is.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Koepel Bonnefanten

        Als je hier lang naar kijkt, begin je te hallucineren Louis.
        Maar knappere symmetrie kan hier niet meer denk ik!
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Koepel Bonnefanten

          Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
          Als ik toch wat mag mierenneuken, er zit een vervelend vlekje tegen het centrum. Sensorvlek of flare?
          't Zijn er twee tot drie, en twee groene objecten. Irrelevant voor de rest.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Koepel Bonnefanten

            Duizelingwekkende symmetrie!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #7
              Re: Koepel Bonnefanten

              Mooi effect bij 't scrollen.
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: Koepel Bonnefanten

                Heel knap en inderdaad, dat scrolt erg leuk
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Koepel Bonnefanten

                  Weer prachtig in beeld gezet Louis.

                  groetjes

                  moniq
                  groetjes, moniq (BD1321BE)

                  A picture paints a thousand words

                  Comment


                  • #10
                    Re: Koepel Bonnefanten

                    Deze is ook knap maar de andere vind ik beter, dat heb je dan als je begint te vergelijken
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Koepel Bonnefanten

                      Perfecte symmetrie en 100% abstract geworden.
                      Ik ken het gebouw niet maar had graag iets meer doortekening gezien in de ramen/lucht want nu loopt dat zo goed als helemaal dicht (wegens contrastverschil uiteraard - Maar is met een HDR opname toch te verhelpen.)
                      Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

                      Comment


                      • #12
                        Re: Koepel Bonnefanten

                        Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
                        Perfecte symmetrie en 100% abstract geworden.
                        Ik ken het gebouw niet maar had graag iets meer doortekening gezien in de ramen/lucht want nu loopt dat zo goed als helemaal dicht (wegens contrastverschil uiteraard - Maar is met een HDR opname toch te verhelpen.)
                        In vele gevallen, zo niet de meeste, mag je in een museum niet fotograferen met een statief. Had ik trouwens niet bij me. Dus het maken van een HDR kwam hier totaal niet aan bod. Dus genomen uit de ( losse ) hand en met een vaste voet. Als je even de exif bekijkt, is dit voor mijn gevoel meer dan behoorlijk.
                        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Koepel Bonnefanten

                          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                          In vele gevallen, zo niet de meeste, mag je in een museum niet fotograferen met een statief. Had ik trouwens niet bij me. Dus het maken van een HDR kwam hier totaal niet aan bod. Dus genomen uit de ( losse ) hand en met een vaste voet. Als je even de exif bekijkt, is dit voor mijn gevoel meer dan behoorlijk.
                          tja, dat zijn de beperkingen van de fotografie hé.
                          Ik had de exif niet ontleed.
                          Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

                          Comment


                          • #14
                            Re: Koepel Bonnefanten

                            Bedankt voor de " positieve " reacties.
                            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                            Comment

                            Working...
                            X