Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schiphol spotten. wie maakt me wegwijs?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schiphol spotten. wie maakt me wegwijs?

    Binnen enkele weekjes ga ik voor een dagje spotten op Schiphol.
    Wie is daar al geweest en kan me wat info verschaffen omtrent wat en hoe?
    Ik weet dat één en ander veel spottersvriendelijker is dan op Zaventem, waar je je plan maar moet zien te trekken.
    Waar sta ik het beste, waar is het minder druk (publiek bedoel ik dan)
    Ik vraag me ook af of er misschien wel openbaar wifi voorzien is op bepaalde plaatsen, waarmee ik de in- en outbound kan volgen op tablet. Tegenwoordig geen gekke vraag me dunkt ;-). Ik heb namelijk alléén in België mobiel internet.

    En...ja, ik weet intussen dat er veel te vinden is op het WWW, dus ik hoef geen "linkjes" als antwoord.
    Graag info uit de eerste hand van ervaringsdeskundigen.

  • #2
    Re: Schiphol spotten. wie maakt me wegwijs?

    Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    Binnen enkele weekjes ga ik voor een dagje spotten op Schiphol.
    Wie is daar al geweest en kan me wat info verschaffen omtrent wat en hoe? (...)
    dus ik hoef geen "linkjes" als antwoord.
    Die vraag is al duizenden keren gesteld en er zijn complete websites gemaakt met het antwoord en jij wil geen linkjes?
    Wat is er mis met linkjes?
    Ik zou zeggen; rijd een paar rondjes om Schiphol en kijk welke banen er worden gebruikt (kan je ook op het www vinden maar dat wil je niet)
    Als je weet welke banen worden gebruikt, bid dan tot een hogere macht dat deze nog een tijdje worden gebruikt zodat niet van baan wordt gewisseld als jij net een romantisch plekje hebt gevonden om te spotten. Betaal de bekeuring die je kunt krijgen als je op een plek staat waar dat niet mag, op internet kun je die plekken ook vinden maar je wil geen linkje. Betaal dan maar gewoon en zet een stokje in de grond waar het was, dan kun je de volgende keer dat je komt misschien zonder linkje weten waar je niet mag staan.
    (insidertip: neem zelf frietjes mee, de frietjes die je op de spottersplaatsen kunt kopen zijn niet zo goed als de echte Vlaamse frieten)

    Tot zover de speciale, persoonlijke verwenbehandeling van een spotter die geen info van het www wil gebruiken.
    Veel plezier alvast.

    Comment


    • #3
      Re: Schiphol spotten. wie maakt me wegwijs?

      we gaan altijd naar de polderbaan, prachtige plek met veel parkeerruimte en zelf toiletten.
      vliegtuigen komen op zo'n 50/100 meter langs je.
      als er zo'n grote langs komt, sta je gewoon te trillen prachtige ervaring iedere keer als we er heen gaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Schiphol spotten. wie maakt me wegwijs?

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        we gaan altijd naar de polderbaan, prachtige plek met veel parkeerruimte en zelf toiletten.
        vliegtuigen komen op zo'n 50/100 meter langs je.
        als er zo'n grote langs komt, sta je gewoon te trillen prachtige ervaring iedere keer als we er heen gaan.
        grt,bouk.
        Hij wil een plek waar het niet zo druk is met publiek.
        Anyway, leg maar even uit hoe je bij die plek langs de polderbaan moet komen, uiteraard zonder linkje te gebruiken.
        En ook wat te doen als die baan niet gebruikt wordt.

        Comment


        • #5
          Re: Schiphol spotten. wie maakt me wegwijs?

          Vervelende dag gehad vandaag, heaucheneaudt?
          Je hemt me duidelijk verkeerd begrepen.
          Daarom voor de duidelijkheid: Ik hoef geen verwijzingen naar websites, omdat ik die gewoon zelf wel vind.
          Ik heb dus méér aan spontane reacties van mensen die er recent zijn geweest en die met mij hun up-to-date ervaring willen delen.
          PS: spotters...hebben die niet meestal een camera bij?

          Bedankt Bouk
          Kan je me nog wat meer vertellen?
          Last edited by dréten; 28 januari 2015, 15:48.

          Comment


          • #6
            Re: Schiphol spotten. wie maakt me wegwijs?

            Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
            Vervelende dag gehad vandaag, heaucheneaudt?
            Nee.

            Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
            Je hemt me duidelijk verkeerd begrepen.
            Zal dat het wel zijn.

            Ik kan me niet voorstellen dat er in dit topic ineens iets nieuws tevoorschijn komt wat niet op één van de vele websites is te vinden.

            Comment


            • #7
              Re: Schiphol spotten. wie maakt me wegwijs?

              Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
              ....En ook wat te doen als die baan niet gebruikt wordt.
              baan wordt altijd gebruikt hoor, of voor landen of voor opstijgen.
              en het is er nooit echt druk om dat het zo'n grote plek is met veel ruimte.
              je kan zelf in je auto blijven zitten en het starten en landen volgen.
              in de auto blijven zitten is een leuke ervaring, als er een start staat je hele auto staat te trillen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Schiphol spotten. wie maakt me wegwijs?

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                baan wordt altijd gebruikt hoor, of voor landen of voor opstijgen.
                en het is er nooit echt druk om dat het zo'n grote plek is met veel ruimte.
                Ik lees het al; je hebt er echt verstand van.
                Dat zal best goedkomen met het dagje uit van Dréten.

                Comment


                • #9
                  Re: Schiphol spotten. wie maakt me wegwijs?

                  Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                  Die vraag is al duizenden keren gesteld en er zijn complete websites gemaakt met het antwoord en jij wil geen linkjes?
                  Wat is er mis met linkjes?
                  Ik zou zeggen; rijd een paar rondjes om Schiphol en kijk welke banen er worden gebruikt (kan je ook op het www vinden maar dat wil je niet)
                  Als je weet welke banen worden gebruikt, bid dan tot een hogere macht dat deze nog een tijdje worden gebruikt zodat niet van baan wordt gewisseld als jij net een romantisch plekje hebt gevonden om te spotten. Betaal de bekeuring die je kunt krijgen als je op een plek staat waar dat niet mag, op internet kun je die plekken ook vinden maar je wil geen linkje. Betaal dan maar gewoon en zet een stokje in de grond waar het was, dan kun je de volgende keer dat je komt misschien zonder linkje weten waar je niet mag staan.
                  (insidertip: neem zelf frietjes mee, de frietjes die je op de spottersplaatsen kunt kopen zijn niet zo goed als de echte Vlaamse frieten)

                  Tot zover de speciale, persoonlijke verwenbehandeling van een spotter die geen info van het www wil gebruiken.
                  Veel plezier alvast.
                  Jij neemt waarschijnlijk een glaasje azijn bij je frietjes?

                  Je kan al die info vinden op het ww maar plaatst toch een reactie, misschien had je beter gewoon gezwegen, zo had je jezelf en ons kostbare tijd bespaard.

                  Of misschien had je dat van die frieten bovenaan kunnen plaatsen, dan had ik het belangrijkste nieuws eerst gehad!
                  GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
                  AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Schiphol spotten. wie maakt me wegwijs?

                    Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
                    Of misschien had je dat van die frieten bovenaan kunnen plaatsen, dan had ik het belangrijkste nieuws eerst gehad!
                    Ja, dat had ik beter kunnen doen.
                    Sorry hoor.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Schiphol spotten. wie maakt me wegwijs?

                      Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                      Ja, dat had ik beter kunnen doen.
                      Sorry hoor.
                      Eej geen probleem man, volgende keer beter!!
                      GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
                      AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Schiphol spotten. wie maakt me wegwijs?

                        Moderator, graag een slotje hierop.

                        Comment

                        Working...
                        X