Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bregenzerpano

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bregenzerpano

    Terug van weggeweest, zowel uit ziekte als winterverlof :



    Dank vooraf aan alle kijkers en commentatoren.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Bregenzerpano

    Een zeer mooi en indrukwekkend landschap Raymond
    Doch zijn er heel duidelijke lichte randen ontstaan boven de bergen die toch wel storend zijn.
    Tevens lijkt me de lucht ook niet echt natuurlijk
    Ben eigenlijk benieuwd naar de originele opname van deze

    grts
    Sieg
    Last edited by Sieg; 27 januari 2015, 14:28.
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Bregenzerpano

      volgens mij is er hier toch iets serieus misgegaan hoor Raymond ,die halo boven de bergen en heel veel kleurruis in de lucht ,ook 2 grote flairvlekken ,in het midden en rechts van het midden ,
      of het zou moeten zijn dat dit voor jou de bedoeling was ,dan heb ik niets gezegd

      Comment


      • #4
        Re: Bregenzerpano

        Not my cup of T.
        Lijkt me te fel bewerkt, en bij een landschap zoals dit duidelijk storend.

        Comment


        • #5
          Re: Bregenzerpano

          De achtergrond kan er mee door ondanks de bewerking , maar de opgehoopte sneeuw in de voorgrond is voor mij een storend element.
          Anders een heel mooie streek om fijne winterberglandschappen vast te leggen.
          Groeten Leon
          http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
          Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

          Comment


          • #6
            Re: Bregenzerpano

            Oei oei wat is hier fout gelopen? Het kan toch niet de bedoeling geweest zijn dat je halo vorming wou rond de bergtoppen in de lucht, en sommige bergtoppen zijn ook donkerder tov de rest. De lichtstreep in de wolken is ook raar, lijkt eerder dat de foto precies door een raam is genomen en dit de reflectie in het raam is. De vier bomen in de sneeuw rechts midden, zijn duidelijk ook lokaal bewerkt, want de sneeuw daarrond is wit. De sneeuw in het midden is dan weer grijs. Als dit allemaal de bedoeling was, hoor ik graag wat het gedacht daar achter was, anders zou ik terug vanaf de originele starten
            Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

            Comment


            • #7
              Re: Bregenzerpano

              Allemaal dank voor de commentaren en ik weet wel wat jullie bedoelen met de opmerkingen die ik enigszins verwachtte. De donkere vlekken die overal verschijnen zijn te wijten aan de wolken die bepaalde plekken schaduwen (wat ik trouwens altijd boeiend vind). De lucht heb ik contrastrijk bewerkt en hierdoor verschenen die effecten en heb die bewust gelaten. Misschien wat overdreven in mijn visie en de origineel zou ook goed zijn maar vond die te klassiek (souveniersfoto). In zwart is ie wel heel knap vond ik maar heb dus de verkeerde keuze gemaakt zo te zien - zal het trachten te vermijden
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X