Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Retro ladies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Retro ladies

    ...leeg...

  • #2
    Re: Retro ladies

    Heel mooi. Hoe natuurlijk en ontspannen de twee dames overkomen. En ook technisch perfect. Voor mij wat ongewone kleurbewerking, maar overtuigend. Elk detail zichtbaar en toch niet ten nadele van de modellen. Ik kan daar lang naar kijken.

    Comment


    • #3
      Re: Retro ladies

      mooi en zeer aangenaam dubbelportret van deze welgezinde dames ! Subtiele en modeste kleur voor de retro look prima geslaagd .
      Klein minpuntje - de rechtse dame is iets te royaal met haar lip-gloss geweest :-)
      Vriendelijke groet , Thierry

      Comment


      • #4
        Re: Retro ladies

        Echt retro dus ook de kleur. Maar komt daardoor wel erg 'koud' over....
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Retro ladies

          Bij het maken van een portret komen natuurlijk alle details in de huid enorm naar boven. Hierbij moeten we steeds nadenken, komen deze het model/foto den goede? Persoonlijk had ik de vlekjes uit het gezicht en hals bijgewerkt, deze trekken heel veel de aandacht. Ook het schuivertje in het haar bovenaan had ik netjes weggehaald. Voor de rest leuke foto!

          Comment


          • #6
            Re: Retro ladies

            Oorspronkelijk geplaatst door Annik Bekijk bericht
            Bij het maken van een portret komen natuurlijk alle details in de huid enorm naar boven. Hierbij moeten we steeds nadenken, komen deze het model/foto den goede? Persoonlijk had ik de vlekjes uit het gezicht en hals bijgewerkt, deze trekken heel veel de aandacht. Ook het schuivertje in het haar bovenaan had ik netjes weggehaald. Voor de rest leuke foto!
            Dat is een eeuwig twijfelgeval. Stel dat jouw model er zich niet in kan terugvinden. Ik hou het op de werkelijkheid. Mits overleg met het model ziet dat er anders uit natuurlijk.
            ...leeg...

            Comment

            Working...
            X