Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hypocrisie ten gronde

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hypocrisie ten gronde

    Hoe hypokriet kan men zijn ...
    Blijkbaar wat men bemint wordt niet beschimpt ....

    1) Een kartoen van iemand van het andere geloof met een hakbijl, repeteergeweer, .... moet kunnen
    2) Een kartoen van een door het voetbal-volk aanbeden figuur met een hakbijl ... MAG niet mogen ...

    Wil hier geen discussie over openen maar we zijn echt wel heel kortzichtig, zolang het ons echt niet aanbelangt moet het mogen, wanneer we betrokken partij zijn moet het niet mogen ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Hypocrisie ten gronde

    Je wilt geen discussie starten, maar wilt toch even je hart luchten...

    Alleszins, 't is cartoon

    daarbovenop, vind ik het er ver over...
    Vrije meningsuiting is heel leuk, maar red or dead vind ik eerder iemand bedreigen...
    Oh, ik ben geen fan van rsca en ben ook niet verliefd op defour.
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #3
      Re: Hypocrisie ten gronde

      Als dat al mag binnen het voetbal, dan moet men er dringend iets aan gaan doen. Er goed over dus voor mij..., tegenover wie het ook moge zijn, er zijn grenzen.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Hypocrisie ten gronde

        Je moet het binnen de context zien, hij wist dat als hij met Anderlecht terug zou keren naar 'zijn' Standard dat hij een warm onthaal zou krijgen.

        Liever dat dan met vanalles naar de spelers (Proto) gooien wat de wedstrijd verstoort, of het het stadion slopen (stoeltjes die er weer aan moesten geloven (anderlechtfans))...

        Comment


        • #5
          Re: Hypocrisie ten gronde

          Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Oh, ik ben geen fan van rsca en ben ook niet verliefd op defour.
          Oh, heb ik hier geluk, ook ik niet en ik ook niet
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Hypocrisie ten gronde

            Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
            Je moet het binnen de context zien, hij wist dat als hij met Anderlecht terug zou keren naar 'zijn' Standard dat hij een warm onthaal zou krijgen.

            Liever dat dan met vanalles naar de spelers (Proto) gooien wat de wedstrijd verstoort, of het het stadion slopen (stoeltjes die er weer aan moesten geloven (anderlechtfans))...
            Ach context...
            het lijkt mij nog steeds een bedreiging...
            Je zag ook tshirts met puta, of steven dehoer en andere dingen, dat is een mening...
            red or dead... is een bedreiging (in mijn ogen).

            daar hoeft voor mij weinig context bij hoor.
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • #7
              Re: Hypocrisie ten gronde

              Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
              Ach context...
              het lijkt mij nog steeds een bedreiging...
              Je zag ook tshirts met puta, of steven dehoer en andere dingen, dat is een mening...
              red or dead... is een bedreiging (in mijn ogen).

              daar hoeft voor mij weinig context bij hoor.
              Ik las het meer in de een symbolische context, als: 'bij Standard of je bestaat niet meer/bent niks meer waard'.
              Het bleef inderdaad wel een agressieve spandoek, maar ik denk dat het wel te relativeren valt.

              Comment


              • #8
                Re: Hypocrisie ten gronde

                Vrije meningsuiting wordt door zowel journalisten als relschoppers vrij geïnterpreteerd.
                Daar schuilt nu het gevaar in. Sommige begeven zich op een erg delicate grens, anderen gaan erover.
                Normen en waarden vervagen, alleen nog meer olie op het vuur voor mensen die licht ontvlambaar zijn.
                Op die manier kon Anderlecht hun nederlaag wel wat maskeren...
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                Comment


                • #9
                  Re: Hypocrisie ten gronde

                  Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                  Normen en waarden vervagen, alleen nog meer olie op het vuur voor mensen die licht ontvlambaar zijn.
                  Op die manier kon Anderlecht hun nederlaag wel wat maskeren...
                  Als Dufour daarvan over de schreef gaat en een rode kaart pakt ligt dat wel aan hem. Het is een potje dat makkelijk te doen overkoken is, maar hij moet maar tonen dat hij daarboven kan staan, om in het circus dat het voetbal is mee te doen. Of hij kon passen voor deze match (een weekje geblesseerd?, het zou niet nieuw zijn voor een speler die bij een oude club een warm onthaal verwacht).

                  Anderlecht wist dat het een warm onthaal zou krijgen, nog meer als anders met Defour erbij, dus het lijkt me geen excuus.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hypocrisie ten gronde

                    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                    Je wilt geen discussie starten, maar wilt toch even je hart luchten...

                    Alleszins, 't is cartoon

                    daarbovenop, vind ik het er ver over...
                    Vrije meningsuiting is heel leuk, maar red or dead vind ik eerder iemand bedreigen...
                    Oh, ik ben geen fan van rsca en ben ook niet verliefd op defour.
                    Een cartoon is humoristisch
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hypocrisie ten gronde

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Een cartoon is humoristisch
                      Heb niet de indruk dat dit hier cartoon is en volgens mij niet zo humoristisch bedoeld.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hypocrisie ten gronde

                        Moderator Warning: Gesloten: maatschappelijke discussie.

                        Comment

                        Working...
                        X