Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

    Heb zopas vernomen dat mijn website: www.beertjesfotosite.tk ,door de internet community :" Netties" verkozen is tot "beste Nederlandstalige website 2014" in de Categorie: Nut voor de gemeenschap.
    http://www.netties.be/archief_edities/20150120_resultaat2014.htm
    Een leuke erkenning voor het vele werk wat er in steekt.
    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

  • #2
    Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

    Oorspronkelijk geplaatst door Beertje2 Bekijk bericht
    Heb zopas vernomen dat mijn website: www.beertjesfotosite.tk ,door de internet community :" Netties" verkozen is tot "beste Nederlandstalige website 2014" in de Categorie: Nut voor de gemeenschap.
    http://www.netties.be/archief_edities/20150120_resultaat2014.htm
    Een leuke erkenning voor het vele werk wat er in steekt.
    Proficiat! Dat is zeker een leuke erkenning. Ik ken jouw site nog niet maar ga het zeker bekijken
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

      Proficiat! Ga in elk geval je site even verkennen!
      (zelfs bij een eerste vluchtig bezoek leerde ik al bij!!! dat belooft)
      mvg,
      Luc
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

      Comment


      • #4
        Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

        Jouw site staat al meerdere jaren bij mijn favorieten. Als je site nu verkozen is kan alleen maar een hart onder de riem steken voor u, maar ook voor diegenen die via uw werk al veel hebben kunnen bijleren.

        Comment


        • #5
          Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

          Terecht. Ben regelmatige bezoeker.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

            Van harte!
            Staat al heel lang bij mijn favorieten hoor en uw site is terecht de beste.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

              Proficiat. En chapeau voor dat vele werk!
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

                Goed werk geleverd!
                Van harte.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

                  Proficiat Beertje2,

                  Er is ook een schat aan info te vinden op je website.

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

                    Nice man!
                    Ik heb deze week nog hier op het forum verwezen naar jouw site ivm diafragma.

                    Leuke en goede site. Dergelijk initiatief zou er meer moeten zijn. Daar is internet (www meer bepaald) in eerste instantie eigenlijk voor ontworpen!!

                    Als het mogelijk is zou ik er wel eens een designer op los laten om het iets op te frissen qua look als ik eerlijk mag zijn.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

                      ik vind jou site al jaren een serieuze aanrader voor iedereen!! Duidelijk, simpel, snel bereikbaar...

                      Fijn dat je op die manier toch een beetje erkenning krijgt voor je vele werk!

                      Tom
                      De gustibus et coloribus non est disputandum
                      Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

                        Dikke proficiat, welverdiend.
                        mvg,
                        Eddy
                        Smaken verschillen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

                          Proficiat. Dat is zeker verdiend. Op uw site heb ik zeer veel opgestoken aangaande de technische werking van de fotografie. Was en is nog steeds een referentiepunt.
                          De site die iedere beginnende fotograaf moet bezocht hebben.
                          Daarom ook van mij een dikke pluim.
                          Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

                            Bedankt voor de leuke reacties.
                            De teller staat nu op 1.300.000 bezoekers gemiddeld 600-1000 bezoekers per dag, de laatste dagen is het zelfs nog een pak meer .
                            Als je zoiets schrijft is het altijd een afweging, hoe diep ga je, zonder het te complex te maken, ik probeer steeds mijn doelpubliek : de "amateur fotograaf die iets meer van de technische kant van fotograferen wilt weten" voor ogen te houden.
                            Ben van plan om de site, van telenet over te brengen naar een andere server met een "echte domeinnaam".
                            Er liggen ook nog heel wat nieuwe onderwerpen op de plank maar de tijd ontbreekt mij voor het ogenblik een beetje, model fotografie vind ik op dit ogenblik leuker dan aan de website werken.
                            Ik begrijp dat de site niet sexy oogt, ik heb het opgevat als een boek, waarin je in de verschillende hoofdstukken kan bladeren, en ik probeer het overzichtelijk te houden, hopelijk slaag ik daar ook een beetje in.
                            Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

                            Comment


                            • #15
                              Re: Beertjesfotosite : beste nederlandstalige site 2014

                              en ook toegevoegd aan de favorieten, denk dat er een regelmatige bezoeker bijgekomen is
                              portfolio en workshops:
                              https://www.bennybulke.com/

                              Comment

                              Working...
                              X