Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zinzi 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zinzi 2

    Weer effe geleden dat ik mijn snuit heb laten zien,
    Hier een bewerking uit de shoot met Zinzi is ut wa of is ut niks??

  • #2
    Re: Zinzi 2

    voor mij is het wel wat maar waarom verknoei je je foto met dat watermerk?
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Zinzi 2

      Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
      voor mij is het wel wat maar waarom verknoei je je foto met dat watermerk?
      Ik geloof niet dat mijn watermerk zo storend aanwezig is dat je de foto niet goed meer kunt bekijken of dat het de hele sfeer weghaalt
      (ik gebruik ze ook op facebook en ben tegen het principe facebook mag alles zomaar gebruiken van iedereen, zo maak je het hen in ieder geval een tikkie lastiger)

      Comment


      • #4
        Re: Zinzi 2

        wat kan het u schelen dat iemand een foto gebruikt die jij hebt genomen
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

        Comment


        • #5
          Re: Zinzi 2

          Ik had het vroeger ook niet graag dat men mijn werk gebruikte. Wat mij vooral stoorde is dat ze het meestal in hun naam deden.
          Dus ik snap wel dat je dat wil voorkomen / saboteren.
          Maar ondertussen zijn we vele jaren verder en heb ik er minder probleem mee dat ze mijn werk gebruiken.
          Ik zie het eerder als een eerlijke objectieve waardering van mijn creatie doordat ze mijn werk publiceren.
          En ik haal mijn fotos er altijd direct uit.

          Nu beperkt zich dat publiceren / copieren tot kleine schaal in mijn geval.
          Als cocacola morgen met mijn prent wereldwijd een promotie gaat doen dan zou ik er wel graag een centje van meepikken.
          Trouwens ik lever zelden tot nooit fotos af in hoge resoluties waardoor ze sowieso niet bruikbaar zijn voor reklamedoeleinden etc...

          Kijk ook eens naar wat ze met grote schilders gedaan hebben vroeger (en nog denk ik) namaken tot en met.
          En mijn vrouw kookt ook de recepten die eigenlijk van haar moeder waren of van een of ander meester kok.

          Jij weet ook dat die tag met weinig moeite er zo uit gehaald is.

          En je maakt je eigen werk stuk door die tag er op te zetten. Kijkt echt niet aangenaam.

          Naaargja... dat tot daar.... Doe wat je wil hoor.

          Het idee achter je werk lijkt me tof.
          Vind het wel een beetje vreemd dat je model en achtergrond wat contrastarm is tov die "boom".

          Comment


          • #6
            Re: Zinzi 2

            Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
            Ik had het vroeger ook niet graag dat men mijn werk gebruikte. Wat mij vooral stoorde is dat ze het meestal in hun naam deden.
            Dus ik snap wel dat je dat wil voorkomen / saboteren.
            Maar ondertussen zijn we vele jaren verder en heb ik er minder probleem mee dat ze mijn werk gebruiken.
            Ik zie het eerder als een eerlijke objectieve waardering van mijn creatie doordat ze mijn werk publiceren.
            En ik haal mijn fotos er altijd direct uit.

            Nu beperkt zich dat publiceren / copieren tot kleine schaal in mijn geval.
            Als cocacola morgen met mijn prent wereldwijd een promotie gaat doen dan zou ik er wel graag een centje van meepikken.
            Trouwens ik lever zelden tot nooit fotos af in hoge resoluties waardoor ze sowieso niet bruikbaar zijn voor reklamedoeleinden etc...

            Kijk ook eens naar wat ze met grote schilders gedaan hebben vroeger (en nog denk ik) namaken tot en met.
            En mijn vrouw kookt ook de recepten die eigenlijk van haar moeder waren of van een of ander meester kok.

            Jij weet ook dat die tag met weinig moeite er zo uit gehaald is.

            En je maakt je eigen werk stuk door die tag er op te zetten. Kijkt echt niet aangenaam.

            Naaargja... dat tot daar.... Doe wat je wil hoor.

            Het idee achter je werk lijkt me tof.
            Vind het wel een beetje vreemd dat je model en achtergrond wat contrastarm is tov die "boom".
            Ik heb ook maar niet de minste illusie dat mijn foto's door derden gebruikt willen worden,
            Maar tav facebook wil ik wel (en gelukkig tegenwoordig steeds meer mensen) een statement maken, al weet ik ook wel dat het geen bal helpt.
            Dus gewoon een principedingetje. Daarnaast heb ik er geen zin meer in om tig versies op mijn pc op te slaan dus zet ik op fora dezelfde versie neer.

            Maar laten we het eens omdraaien:
            Waarom loopt "iedereen" meteen te mopperen als er een logo verschijnt' Je kunt veel zeggen, maar niet dat door dit logo de foto niet meer objectief te beoordelen is, das gelul, oneerbiedig gesproken
            Voor sommigen is het blijkbaar een trigger: o logo !! Kan niet !!
            (dat moest ik nu weer effe kwijt

            Comment


            • #7
              Re: Zinzi 2

              Ik wil je niet boos maken hoor. Sorry als mijn interpretatie verkeerd zou overgekomen zijn.

              Comment


              • #8
                Re: Zinzi 2

                Jammer van de handen, de bewerking is wel ok. En door zo'n logo kijk je door. :-)
                ...leeg...

                Comment


                • #9
                  Re: Zinzi 2

                  Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                  Ik wil je niet boos maken hoor. Sorry als mijn interpretatie verkeerd zou overgekomen zijn.
                  Ik word niet zo gauw boos dus nu ook niet, maar ik gaf slechts mijn eigen mening als reactie terug

                  Comment

                  Working...
                  X