Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kent iemand...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kent iemand...

    deze gebruiker: xxxxx

    Persoonlijk of eventueel iets aangekocht ervan hier op BD.
    Dit laatste heb ik namelijk gedaan, maar na mijn betaling uit gevoerd te hebben loopt de aankoop alles behalve vlot...
    Last edited by LesC; 18 januari 2015, 12:45. Reden: naam verwijderd

  • #2
    Re: Kent iemand...

    is hier al jaren lid en alleen actief in koop en verkoop.
    heb er al tig keer voor gewaarschuwd maar zonder succes.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Kent iemand...

      Het antwoord is heel simpel: het is perfect legitiem om alleen actief te zijn in koop/verkoop.
      Bouk, je mag waarschuwen zoveel je wil, maar het is niet verboden.
      Wat er recent wel veranderd is, is dat je geen 'credits' opbouwt om junior member, member en senior member te worden. Andere subfora waar diezelfde regel (al langer) geldt is ChitChat en Testforum.

      Moderator Note: Ik voeg er toch een Mod note aan toe: het is niet netjes om een persoon (maar ook geen zaak) hier publiek te komen bespreken. Ik heb dan ook de nick verwijderd. Stel zulke zaken eventueel via PB.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Kent iemand...

        dan zou ik dit topic sluiten, niemand weet nu toch om wie het gaat...? (behalve ik en de ts)
        Kent iemand,?????
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Kent iemand...

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          dan zou ik dit topic sluiten, niemand weet nu toch om wie het gaat...? (behalve ik en de ts)
          En zij die het al gelezen hadden
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: Kent iemand...

            Toch wil ik nog een tip meegeven voor iedereen ...

            Hoe interessant een koop er soms toch uit ziet , ik ga steeds persoonlijk het materiaal afhalen en testen , of het blijft waar het is !!
            ik heb al vele dingen aangeschaft die hier gepresenteerd stonden , en jammer genoeg ook van sommige afgezien ( ter plaatse bij aanbieder ) ..

            grts Peter
            grts Peter
            BD1754BE / Body & glass

            Comment


            • #7
              Re: Kent iemand...

              Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
              Toch wil ik nog een tip meegeven voor iedereen ...

              Hoe interessant een koop er soms toch uit ziet , ik ga steeds persoonlijk het materiaal afhalen en testen , of het blijft waar het is !!
              ik heb al vele dingen aangeschaft die hier gepresenteerd stonden , en jammer genoeg ook van sommige afgezien ( ter plaatse bij aanbieder ) ..

              grts Peter
              helemaal mee ens.
              kopen van een BD lid geeft geen enkele garantie.
              we hadden hier ooit een zekere Corne van I...!
              kijk naar het postgedrag van zo'n lid, kijk of iemand alleen maar lid van BD is voor de handel ( alleen actief in koop en verkoop) en trek je conclusie.
              en kijk BD er niet op aan als het fout gaat.
              een gewaarschuwd mens telt voor twee.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Kent iemand...

                Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                Toch wil ik nog een tip meegeven voor iedereen ...

                Hoe interessant een koop er soms toch uit ziet , ik ga steeds persoonlijk het materiaal afhalen en testen , of het blijft waar het is !!
                ik heb al vele dingen aangeschaft die hier gepresenteerd stonden , en jammer genoeg ook van sommige afgezien ( ter plaatse bij aanbieder ) ..

                grts Peter
                Die tip zou ik dus vanaf nu ook mee geven

                Ik ben sowieso van plan om morgen naar de politie te stappen met mijn verhaal. Ik wou gewoon via deze weg één en ander uitsluiten of bevestigen. Voor hetzelfde geld ben ik niet de enige die slechte ervaringen heeft bij deze persoon...

                Daar het idd om een "senior member" gaat die hier inderdaad al heel lang geregistreerd is en vroeger toch wel hier en daar in topics reageerde hoopte ik dat iemand hem hier toch kent en dat het allemaal om een misverstand draait. Helaas wordt tot nu toe enkel bevestigd wat ik vreesde...

                Comment


                • #9
                  Re: Kent iemand...

                  Waarom wordt de gebruiksnaam trouwens gecensureerd?!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kent iemand...

                    Topics zoals deze geven de mogelijkheid om een blacklist op te bouwen.
                    Zo kunnen deze zaken in de toekomst voor een deel vermeden worden.
                    Jammer dat de nickname nu niet meer zichtbaar is

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kent iemand...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dietev Bekijk bericht
                      Daar het idd om een "senior member" gaat die .......
                      Jammer , echt jammer ...begint voor velen zo op (vriendjes)politiek te lijken , maar anderzijds misschien ook geen makkelijke beslissing, wetende dat er toch komentaar op komt ... (zoals nu .... )
                      Zo zijn de scheidsrechters dikwijls de pispaal, net als in elke vereniging ...

                      grts Peter
                      grts Peter
                      BD1754BE / Body & glass

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kent iemand...

                        Vind ik ook wel vreemd... Mss kent de mod wel de persoon in kwestie

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kent iemand...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
                          Topics zoals deze geven de mogelijkheid om een blacklist op te bouwen.
                          Zo kunnen deze zaken in de toekomst voor een deel vermeden worden.
                          Jammer dat de nickname nu niet meer zichtbaar is
                          Ik betwijfel of die blacklist zo'n succes zal worden.
                          Ik kan een verhaal verzinnen over een zekere Jensdh die zelfs na lang aandringen zijn afspraken niet nakomt en eigenlijk een oplichter is.
                          Jij, Jensdh, weet van niets en de rest van de goegemeente denkt "waar rook is, is vuur" en wordt terughoudend om zaken met je te doen.
                          Niemand gelooft mij nog maar als je een valse beschuldiging van een (zogenaamd) keurig persoon in ontvangst mag nemen zal bijna niemand jouw kant van het verhaal geloven.
                          En je kon nog wel eens raar opkijken wat de ogenschijnlijk keurige en zeer gewaardeerde personen op dit forum onderhuids voor streken uithalen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kent iemand...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                            Toch wil ik nog een tip meegeven voor iedereen ...

                            Hoe interessant een koop er soms toch uit ziet , ik ga steeds persoonlijk het materiaal afhalen en testen , of het blijft waar het is !!
                            ik heb al vele dingen aangeschaft die hier

                            gepresenteerd stonden , en jammer genoeg ook van sommige afgezien ( ter plaatse bij aanbieder ) ..

                            grts Peter
                            Lijkt me logisch...
                            Afhankelijk van het bedrag zou ik dat ook doen.
                            Iet van 50€, daar wil ik niet te ver voor rijden, maar een dure body of lens, zou ik wel gaan halen.
                            Bij ebay durf ik grotere risicos nemen omdat je toch wat zekerheid krijgt als je bv met PayPal betaalt.

                            Laat ons aub niet opnieuw beginnen over kopers pf verkopers die al dan niet reageren op/met te lage biedingen. Als je daar niet tegen kan, moet je je spullen in de kast laten liggen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kent iemand...

                              Op een horlogeforum waar ik kom, wordt juist aangemoedigd dubieuze leveranciers en posters op het forum te noemen. Door het weghalen van de forumnaam, die ik gelezen heb en me herinner zal ik met hem geen zaken doen. Ik acht het forum cq de moderator die de naam verwijderd heeft medeplichtig aan eventueel komende gevallen van oplichting door genoemde persoon.
                              Indien nodig kan ik daarvan getuigen.

                              Comment

                              Working...
                              X