Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spaghetti Piccante

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spaghetti Piccante



    Canon EOS 5D MKII
    24/70L MKI
    ISO 100
    F 8.0
    34 mm
    1/100
    Last edited by GBit; 18 januari 2015, 21:03.
    Mijn webpagina : www.guybauwens.net

    Wegwerpdwergmergpijpjes.

  • #2
    Re: Spaghetti Piccante

    Moderator Note: Verplaatst van "Fotobeoordeling, Model, Studio & Glamour" naar het testforum omdat de link niet verwijst naar een foto. Indien u hulp nodig hebt bij het posten van foto's roep dan aub de hulp in van een moderator.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Spaghetti Piccante

      beste,

      Ik heb geen idee waarom de link NIET naar een foto zou verwijzen.
      tenzij deze link beter is :


      Op de site vind ik trouwens ook niet echt een mogelijkheid om met een Moderator in contact te komen. Daarom probeer ik het op deze manier.

      Mijn excuses als ik iets fout gedaan heb.
      vriendelijke groeten,
      Guy Bauwens
      Mijn webpagina : www.guybauwens.net

      Wegwerpdwergmergpijpjes.

      Comment


      • #4
        Re: Spaghetti Piccante

        Even testen (zelf helemaal geen Flickr-liefhebber, want veel te ingewikkeld):

        IMG_4162-5 by Guy Bauwens, on Flickr

        Je moet de Shareknop gebruiken, naar de juiste maat zoeken (max. 1024px langste zijde) en dat hier kopiëren. Eventueel nog een return (die Flickr vergeten is) aanbrengen:


        Mods kun je bereiken via privébericht, of via kwalijk bericht (het uitroepteken).
        Last edited by LesC; 19 januari 2015, 09:35.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X