Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jeroen Meus .... Op zoek naar.......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jeroen Meus .... Op zoek naar.......

    Box met 4 Meusjeskookboekjes

    Ik vind dit nergens meer online terug, standaardboekhandel heeft het nog online staan maar vandaag bericht gekregen dat het niet meer leverbaar was......

    Als iemand dit toch nog ergens te koop moest vinden..... Graag een seintje.....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Jeroen Meus .... Op zoek naar.......

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Box met 4 Meusjeskookboekjes

    Ik vind dit nergens meer online terug, standaardboekhandel heeft het nog online staan maar vandaag bericht gekregen dat het niet meer leverbaar was......

    Als iemand dit toch nog ergens te koop moest vinden..... Graag een seintje.....
    Is dat een speciale uitgave of zo ? Want hier bij ons, in de Carrefour Market staan de Jeroen Meus kookboeken aan 5 euro / stuk.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Jeroen Meus .... Op zoek naar.......

      Francis, al eens gekeken op de tweede hands sites?
      Denk dat ik er eentje gevonden heb op Kapaza.

      Last edited by Red Falcon; 19 januari 2015, 10:06. Reden: Link toegevoegd
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Jeroen Meus .... Op zoek naar.......

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Is dat een speciale uitgave of zo ? Want hier bij ons, in de Carrefour Market staan de Jeroen Meus kookboeken aan 5 euro / stuk.
        Yep, wij hebben deze die we reeds hadden ook aangevuld met de boeken uit de Carrefour tegen die spotprijs.
        Ik begrijp dat setje van vier niet (ik zie wel dat het bestaan heeft), want zijn reeks bestaat uit 5 boeken (het eerste deel dat niet genummerd was, en dan de delen 2, 3, 4 en 5) + natuurlijk nog enkele andere als daar zijn 'Mijn 200 klassiekers' en wellicht nog andere.

        Comment

        Working...
        X