Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eenzaam, en toch dichtbij.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eenzaam, en toch dichtbij.


  • #2
    Re: Eenzaam, en toch dichtbij.

    Mooi, maar ik veronderstel dat je de eenzaat wat afgetekend wou tegenover de achtergrond, en dan was een groter diafragma beter.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Eenzaam, en toch dichtbij.

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Mooi, maar ik veronderstel dat je de eenzaat wat afgetekend wou tegenover de achtergrond, en dan was een groter diafragma beter.
      Heb je volkomen gelijk in vanuit je inzicht Toch wilde ik de rij bomen in de achtergrond er mee bij betrekken, en het was een keuze op dat moment omdat ik niet met natuurfotografie bezig was afgelopen zondag, maar met een andere shoot en tijdens een rustige periode even om mij heen keek. Maar, ik begrijp het volledig

      Comment


      • #4
        Re: Eenzaam, en toch dichtbij.

        Prachtige fotogenieke boom Mark, eentje waar je nog eens terug moet als het mistig weer is
        Had volgens mij ook iets mooier geweest met open diafragma, maar zoals ik lees een bewuste keuze op deze manier.
        Dus zeker geslaagd hoor

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Eenzaam, en toch dichtbij.

          ik vind em zo goed. achtergrond vervagen, zal ook mooi zijn maar denk dat de rij bomen dan storend gaan over komen als een TE grote zwarte vlek.
          gr, JOHAN , nikon D90, D7100

          Comment


          • #6
            Re: Eenzaam, en toch dichtbij.

            Kan je de boom nog meer isoleren door naar rechts of links te stappen (die rij bomen erachter is zo hoog).
            Andere weersomstandigheden (sneeuw of mist) of licht zal de foto nog beter maken.
            Ik ben er zeker van dat jij hier nog meer kan van maken.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Eenzaam, en toch dichtbij.

              Inderdaad een hele fotogenieke boom met de kromming...Mooie foto..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Eenzaam, en toch dichtbij.

                De boom kan misschien meer vertellen dan wij met z'n allen. En dat is te zien.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment

                Working...
                X