Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de snelle beslissers: D810 aan 2500 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voor de snelle beslissers: D810 aan 2500 euro

    All,

    Bij 1dayfly staat als VIP-aanbieding de Nikon D810 aan 2500 euro ipv 3199. Je moet wel een account aanmaken bij 1dayfly om de aanbieding te zien aangezien het een VIP aanbieding is.

    Hier alvast een screenshot:


    Geheel tegen mijn eigen winkel in, aangezien ik mijn D700 probeer te verkopen (zie: http://http://forum.belgiumdigital.com/f11/volledige-nikon-set-505192.html)
    Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

  • #2
    Re: Voor de snelle beslissers: D810 aan 2500 euro

    Member, VIP,... als ik dat al hoor....
    Prijs is totaal niet realistisch.

    Wat wel realistisch zal zijn is dat je geld kwijt bent en veel misere zal hebben.
    Service zal je niet moeten op rekenen.

    De site even opgezocht in reviews en ik zie veel POSITIEVE commentaren staan, maar als je goed kijkt dan zie je dat die niet door gewone mensen geplaatst zijn, het is gewoon marketingpraat.

    Mijn advies: wegblijven van mooipraters.

    Comment


    • #3
      Re: Voor de snelle beslissers: D810 aan 2500 euro

      Ik weet niet wat jouw ervaring met 1dayfly is, maar ik heb daar toch zo'n dikke 15 keer al succesvol dingen besteld, gaande van een simpele oplader voor mijn telefoon, over koptelefoon en BT-luidsprekers tot een TV (ook een VIP aanbieding, was 1699 ipv 2499). Ik denk dat ze ondertussen al wel een gevestigde waarde zijn op het vlak van dagaanbiedingen. Het enige wat ik soms opmerk is dat ze hun "originele" prijs soms nogal hoog nemen, maar dat lijkt mij met die 3199 in dit geval niet het geval

      Soit .. ik heb er voor de rest niks mee te maken, anders dan dat ik er goeie ervaringen mee heb en dit effe wou delen

      PS: ook ik heb al wel eens positieve commentaar achtergelaten ginder, maar ik ben maar ne gewone simpele mens hoor
      Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

      Comment


      • #4
        Re: Voor de snelle beslissers: D810 aan 2500 euro

        wat belangrijker is om te weten is of je al eens iets moest binnnenbrengen in garantie
        en wat je bevindingen daaromtrent zijn (als de fabriek goed materiaal maakt, is die winkel daarom niet goed)
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #5
          Re: Voor de snelle beslissers: D810 aan 2500 euro

          Heb 1 keer een multilader (Adapter met 4 USB poorten om verschillende spullen tegelijk op te laden), die kapot gegaan was terug gestuurd, en ze hebben mij toen onmiddelijk terug betaald. Het ging hier natuurlijk wel om 'maar' 19 euro he

          Voor de rest nog niks kapot gehad, ook niet bij iBood (vergelijkbaar systeem).
          Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

          Comment


          • #6
            Re: Voor de snelle beslissers: D810 aan 2500 euro

            dit schijnen amerikaanse modellen te zijn, garantie dus inderdaad via 1dayfly want Nikon hier in europa zal er niets mee doen.
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

            Comment


            • #7
              Re: Voor de snelle beslissers: D810 aan 2500 euro

              Dat zou kunnen natuurlijk. Bij die TV indertijd zat in alle geval een normale Belgische stekker, maar in dit geval kan dat natuurlijk anders zijn :-)
              Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

              Comment


              • #8
                Re: Voor de snelle beslissers: D810 aan 2500 euro

                Zo iets koop je in een goede vakhandel in de buurt van je woonplaats.
                Wanneer je gebruik moet maken van garantie dan geef je het product af in de winkel en zij handelen het af. Dat gebeurt overigens ook na de garantieperiode.
                Wanneer je via internet koopt dan moet je zelf zorgen dat de camera op de bestemde plaats komt met alle kosten en risico's van dien tijdens de verzendingen.

                Comment


                • #9
                  Re: Voor de snelle beslissers: D810 aan 2500 euro

                  Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                  Zo iets koop je in een goede vakhandel in de buurt van je woonplaats.
                  Wanneer je gebruik moet maken van garantie dan geef je het product af in de winkel en zij handelen het af. Dat gebeurt overigens ook na de garantieperiode.
                  Wanneer je via internet koopt dan moet je zelf zorgen dat de camera op de bestemde plaats komt met alle kosten en risico's van dien tijdens de verzendingen.
                  Dit lijkt mij ook. Iets wat meer dan een maandloon kost en electronica is kopen via een site waarvan je niet zeker bent van de service in geval van een probleem (bij verzending of onder garantie) lijkt me een risico dat je beter niet neemt.

                  Comment

                  Working...
                  X