Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miniatuurwagens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Miniatuurwagens

    Zoek een adres waar ik miniatuurwagens kan vinden/kopen van de betere kwaliteit, ze moeten echt heel nauwkeurig zijn.

  • #2
    Re: Miniatuurwagens

    En op welke schaal?
    Plastiek of metaal?
    Bouwdozen of reeds gemaakt?
    Voorkeur voor een automerk?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Miniatuurwagens

      Het zou een Porsche Macan moeten zijn van ongeveer een 20cm
      Mag in een bouwdoos maar moet zeer gedetailleerd zijn

      Comment


      • #4
        Re: Miniatuurwagens

        Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk bericht
        Zoek een adres waar ik miniatuurwagens kan vinden/kopen van de betere kwaliteit, ze moeten echt heel nauwkeurig zijn.
        Googlen op DIE CAST PORSCHE MACAN levert een aantal hits op. Aan jou te bepalen of die gedetailleerd genoeg zijn
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Miniatuurwagens

          In grote steden vind je soms van die winkels.
          Onlangs merkte ik op de zeedijk in Knokke zo'n winkel, met precies veel keuze, maar in detail heb ik niet gekeken.

          Comment


          • #6
            Re: Miniatuurwagens

            in brugge is er wel zo een winkel (ken hem ook maar van voorbijrijden). Is op een baan die op de ring uitkomt als je van richting afrit Oostkamp komt.

            Comment


            • #7
              Re: Miniatuurwagens

              Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
              in brugge is er wel zo een winkel (ken hem ook maar van voorbijrijden). Is op een baan die op de ring uitkomt als je van richting afrit Oostkamp komt.
              Dat is Neverland op de Baron Ruzettelaan(279) in 8310 Brugge
              (en het is ook van het voorbijrijden... )
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: Miniatuurwagens

                In Aken op de grote markt is er eentje, zeer groot aanbod!
                In de tas: Canon 70D - Canon 50mm f1.8 - Sigma 17-50mm f2.8 - Tamron 70-300 VC USD

                Comment


                • #9
                  Re: Miniatuurwagens

                  carmodel.com
                  Is een italiaanse website-winkel.Goede service
                  Kunt je model zoeken,en bij klikken bekijken uit verschillende hoeken.Zijn grote opnames zodat je duidelijk kunt zien hoe gedetailleerd het model wel is.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Miniatuurwagens

                    Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk bericht
                    Zoek een adres waar ik miniatuurwagens kan vinden/kopen van de betere kwaliteit, ze moeten echt heel nauwkeurig zijn.
                    Kijk hier (klik) eens, ziet er uit wat u zoekt en prijsje is er ook naar.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Miniatuurwagens

                      Merci voor de info die jullie hebben gegeven, ik heb het gezochte model HIER gevonden.

                      Comment

                      Working...
                      X