Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw soort sneeuwruimer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw soort sneeuwruimer

    Ik zie het niet alle 4 wiel aangedreven wagens doen.

    Heb je een vraag voor ons over nieuwe of tweedehands auto’s op VROOM.be? Of over andere zaken op de website? Stel hier je prangende vraag en wij geven je het antwoord.

  • #2
    Re: Nieuw soort sneeuwruimer

    Wat bij Subaru reeds standaard was.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw soort sneeuwruimer

      Soms moet een mens het niet te ver zoeken heh

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw soort sneeuwruimer

        Deze doe het met winterbanden. Blizzak's
        Winterbanden ? Wat is dat???
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw soort sneeuwruimer

          We hebben lange tijd een bmw X1 xdrive gehad, met winterbanden kwamen we inderdaad erg ver. Verse sneeuw is natuurlijk wel beter op te rijden dan op aangekoekte en aangevroren pap .

          Helaas dit jaar nog geen sneeuw gezien, benieuwd hoe het zou gaan nu ik met een "echte" terreinwagen rijd, incl nieuwe AT banden.

          Comment


          • #6
            Re: Nieuw soort sneeuwruimer

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Ik zie het niet alle 4 wiel aangedreven wagens doen.
            Onze 4x4 krijgt problemen met 70cm. Dan hoopt de sneeuw zich op onder de beschermkap van de motor en gaat hij omhoog i.p.v.. vooruit....
            Is ook wel eens leuk om te beleven hoor. We hebben dat vorig jaar uitgeprobeerd en toen zijn we (met hulp) twee kilometer achteruit moeten rijden om weer op fatsoenlijke baan te geraken.
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • #7
              Re: Nieuw soort sneeuwruimer

              Mijn buurman heeft hier een paar weken terug met de sneeuw dit ook vergelijkbaar gedaan... Had ik het geweten dan had ik het gefilmd

              Comment


              • #8
                Re: Nieuw soort sneeuwruimer

                Als je auto vast zit in de sneeuw, dan moet je deze zeker niet bellen: https://www.youtube.com/watch?v=gl1bePiQsoA

                Deze heeft alleen achterwielaandrijving, en gaat toch nog heel vlot door de sneeuw: https://www.youtube.com/watch?v=QohDmo4gqQE
                Last edited by Black B@ndit; 13 januari 2015, 15:53. Reden: juiste link geplaatst
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuw soort sneeuwruimer

                  Ik snap het speciale niet... maar dat zal dan weer aan mij liggen
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuw soort sneeuwruimer

                    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                    Als je auto vast zit in de sneeuw, dan moet je deze zeker niet bellen: https://www.youtube.com/watch?v=gl1bePiQsoA

                    Deze heeft alleen achterwielaandrijving, en gaat toch nog heel vlot door de sneeuw: https://www.youtube.com/watch?v=gl1bePiQsoA
                    2 keer hetzelfde filmpje gecopy paste?
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuw soort sneeuwruimer

                      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                      2 keer hetzelfde filmpje gecopy paste?
                      Ik had inderdaad een foutje gemaakt, het is ondertussen aangepast.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuw soort sneeuwruimer

                        OOOO MY GOD, filmke dat BB linkte is idd ....
                        pfff, zou het niet graag meemaken.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuw soort sneeuwruimer

                          Moderator Warning: Enkele op-de-man posts verwijderd. Is het nu echt nodig om een leuke topic zoals deze te gaan verbrodden met dat kinderachtig gekibbel. Beschouw dit allebei maar als een ernstige waarschuwing.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuw soort sneeuwruimer

                            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                            Onze 4x4 krijgt problemen met 70cm. Dan hoopt de sneeuw zich op onder de beschermkap van de motor en gaat hij omhoog i.p.v.. vooruit....
                            Is ook wel eens leuk om te beleven hoor. We hebben dat vorig jaar uitgeprobeerd en toen zijn we (met hulp) twee kilometer achteruit moeten rijden om weer op fatsoenlijke baan te geraken.
                            Ik heb nog nooit 70cm sneeuw bij elkaar gezien
                            Wel al hulp moeten inroepen voor vastzitten in modder - auto zwaar geladen, en net een paar meter te ver doorgereden.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuw soort sneeuwruimer

                              Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                              Ik heb nog nooit 70cm sneeuw bij elkaar gezien
                              ...........
                              Ik één keer, niet bij ons, maar wel in Mittelberg (A) .

                              Comment

                              Working...
                              X