Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

KCC Actions

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • KCC Actions

    http://www.kccactions.com/actions/

    Iemand ervaring met deze Photoshop handelingen die voor (véél) geld verkocht worden?
    Ze lijken me wel heel interessant. Op youtube kan je veel filmpjes vinden hierover en de resultaten mogen er wel zijn vind ik.

    Alleen de prijs vind ik wel aan de hoge kant. Als je hun volledige pakket wil kopen kost je dat 400 dollar.

    Ik weet wel dat je deze actions in principe niet nodig hebt en dat je ook alles zelf kan doen als je photoshop helemaal beheerst, maar het lijkt me toch dat deze handelingen je het leven als fotograaf wat eenvoudiger kunnen maken.

    Daarom vroeg ik me af of hier op forum mensen zijn die dit aangekocht hebben en ben ik benieuwd naar hun ervaringen hiermee.
    Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

  • #2
    Re: KCC Actions

    Oorspronkelijk geplaatst door fenix Bekijk bericht
    Iemand ervaring met deze Photoshop handelingen die voor (véél) geld verkocht worden?
    Ze lijken me wel heel interessant. Op youtube kan je veel filmpjes vinden hierover en de resultaten mogen er wel zijn vind ik.
    Niet vergeten dat je een excellente basisfoto nodig hebt, het lijkt allemaal wel mooi natuurlijk, ze moeten ook verkopen, natuurlijk.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: KCC Actions

      Ik heb de VSCO sets gekocht, bespaard me enorm veel werk dus ja, ik ben pro

      Comment

      Working...
      X