Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Originele zilveren Sony SEL18-200 F3.5-6.4 OSS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Sony ] Originele zilveren Sony SEL18-200 F3.5-6.4 OSS

    Originele Sony SEL18-200 F3.5-6.4 OSS = de zilveren dure versie van Sony zelf (niet de Tamron versie!), met autofocus en OSS stabilisatie voor Sony E-mount camera's in perfecte staat. Inclusief originele doos, afdekkappen en zonnekap + handleiding.

    Weg wegens aankoop A7 full frame camera waarvoor deze lens niet geschikt is (E-mount lens voor APS-C camera's).

    Vraagprijs: 599.00 euro.

    Wij wonen in Zoersel, maar verzenden kan ook voor mij part via Bpost pakket aangetekend en verzekerd.

    Foto zie onder (de doos heeft al een paar jaar in de garage overleefd ) maar de lens zelf is steeds opgeborgen geweest in m'n cameratas en in perfecte staat. Uitstekende lens by the way, ik heb de 16-50mm zoom en 18-55 bijna direct verkocht nadat ik deze gekocht had. Ideaal indoor/oudoor, zeer goede kwaliteit zowel foto als video en handig.

    http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/scYAAOSwMpZUrCwn/$_57.JPG

    Moderator Note: Je foto is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 1024px.
    Last edited by LesC; 9 januari 2015, 10:58.
Working...
X