Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anhinga portret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Anhinga portret

    Anhinga, Tortuguero, Costa Rica



    Laatste tijd veel problemen bij het uploaden via photobucket, verlies aan scherpte, eens proberen met deze
    iso 800, 420 mm f5,6 1/800e

    Last edited by GillesH; 8 januari 2015, 17:54.

  • #2
    Re: Anhinga portret

    Ik denk dat je dat probleem deels zelf veroorzaakt Gilles.
    Ik zie dat je ook bij deze het verkleinen naar de juiste BD afmetingen overlaat aan Photobucket en je gebruikt de link die gegeven wordt door PB om door te linken (daardoor ook maar 86kb meer over)
    De opnames op de juiste grootte uploaden naar PB en gewoon doorlinken naar hier zal de originele opname tonen en daardoor ook onmiddellijk het juiste resultaat.

    Deze mist ook wat scherpte t.o.v. de originele onder de klik
    Persoonlijk vind ik de contrasten ook wat zwaar maar dat is kwestie van smaak.
    In ieder geval een mooie en aparte soort die je ons hier laat zien.

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Anhinga portret

      Dank je voor de tips. Vreemd toch, ik gebruik net dezelfde stappen dan ik met andere foto's een paar weken geleden nog deed.
      Ik zal nog eens proberen...maar dan wel de laatste keer. Dit soort dingen mag niet te omslachtig worden

      Comment


      • #4
        Re: Anhinga portret

        Update met minder contrast en via tinypic. Leek mij scherper. Foto is verkleind bij de export in lightroom. Opgeladen in tinypic en vervolgens gewoon de img code ingeplakt. Hopelijk is dit een goeie procedure.

        Comment


        • #5
          Re: Anhinga portret

          Toch een héél pak beter hoor Gilles (voorlopig alvast want Tinypic zal 'm binnenkort wel kleiner maken van bestandsgrootte)
          Het oog is nu veel mooier van detail en scherpte, ook duidelijk te zien aan de fijnere veertjes
          Kan je ook bij Photobucket doen hoor op deze manier ;-)

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Anhinga portret

            Wel daarnet toch weer mislukt Sieg...toch vreemd hij. Ik laad 'm op in photobucket, en dan begint het al mis te gaan. Als ik de img code hier plak is het helemaal om zeep. Deze is overigens toch een stuk minder scherp dan mijn originele. We zullen maar verder proberen en zien wat er gebeurt.
            Bedankt in elk geval voor de tips.

            Comment


            • #7
              Re: Anhinga portret

              Ben even gaan zien in je Photobucket en ziet er toch goed uit hoor.
              Maar je mag niet de aangebonden link gebruiken want dan wordt de opname gecomprimeerd tot een veel te klein bestand.
              Gewoon de opname zelf naar hier toe linken en dan behoudt je de bestandsgrootte, zie voorbeeldje hieronder Gilles.



              Welke browser gebruik je eigenlijk Gilles ?

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment

              Working...
              X