Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bekleding,indeling, maken voor koffer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bekleding,indeling, maken voor koffer

    Ik heb een tweetal koffers,en daarin zou ik een bekleding of vorm in willen maken waar mijn materiaal (lenzen)in past.Iedereen kent dit wel uit koffers van boormachines etc. waar de boormachine en andere zaken juist in passen.Welk materiaal is er hiervoor te gebruiken??Waar te krijgen??Heeft iemand een idee??
    NB:heb hier al van alles op de site gezocht,maar niets bruikbaars gevonden.

  • #2
    Re: Bekleding,indeling, maken voor koffer


    of een andere muziekshop in de buur zoeken die PA materiaal verdeelt
    dat is de makkelijkste oplossing denk ik

    Comment


    • #3
      Re: Bekleding,indeling, maken voor koffer



      Bovenstaand materiaal voldoet al 6 jaar perfect. Heb toen voor het werk 2 blokken van ongeveer 600x450x200mm aangeschaft om dure meetapparatuur in te vervoeren. Het is uitpelbaar in strookjes van 8x8mm (is op voorhand gesneden, maar kleeft toch nog voldoende aan elkaar om het vormvast te houden). Ze noemen het "Pick N Pluck"
      Had eerst geprobeerd met het noppenschuim zoals in de link van Gert007, maar dat dat materiaal is veel te zacht, brokkelt af en was na minder dan 2 jaar volledig verpoederd (kwam dan wel niet uit dezelfde shop, maar uit de Brico).
      Last edited by notex; 7 januari 2015, 20:49.

      Comment


      • #4
        Re: Bekleding,indeling, maken voor koffer

        Notex,
        je moet niet dat noppenschuim nemen voor luidsprekers maar het noppenschuim specifiek voor flightcase's
        bijvoorbeeld

        dat is veel steviger dan het gebruikelijke noppenschuim voor luidsprekers, welke andere (goede) eigenschappen heeft maar dan akoestisch gezien

        Comment


        • #5
          Re: Bekleding,indeling, maken voor koffer

          mij is altijd wijsgemaakt dat je moet zoeken op "plukschuim"

          Tom
          De gustibus et coloribus non est disputandum
          Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

          Comment


          • #6
            Re: Bekleding,indeling, maken voor koffer

            Bedankt allemaal voor de snelle suggesties.Kan nu gericht beginnen zoeken.

            Comment

            Working...
            X