Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cameratoestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cameratoestel

    Stukje uit de laatste nieuwsbrief van Nikon :

    Laetitia Henry de Frahan, Product Manager bij Nikon Belux, bevestigt: « De Nikon D5500 is een uitstekend cameratoestel voor fotografen die hun kijk op de wereld onmiddellijk willen delen. Dankzij de vele functies en de gevoeligheid tot ISO 25 600 biedt dit toestel een ongeëvenaarde beeldkwaliteit. »
    Ik lees sedert een jaar of 3 geen fototijdschriften meer, en kwam dit woord tegen dat nieuw en onbekend is voor mij.
    Ik kan het woord "cameratoestel" ook niet vinden in het Van Daele woordenboek.

    Ben ik nu hopeloos achterop geraakt in de huidige woordenschat of foto-terminologie, of heeft het er iets te maken dat een stukje uit de achternaam van de Belux Nikon Product Manager met een kleine letter d wordt geschreven ?

  • #2
    Re: cameratoestel

    oh noes

    en je moet trouwens in het Van Dale woordenboek zoeken.

    En het is fototerminologie.

    En fouten maken we allemaal wel eens.

    En
    Last edited by Guest5; 7 januari 2015, 20:22.

    Comment


    • #3
      Re: cameratoestel

      Dat is de vrije vertaling van appareil photo.
      De echte vertaling ervan is fototoestel of camera.
      De denkwereld van dat klein d'eke zal er iets mee te maken hebben.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: cameratoestel

        Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
        Hé da's vreemd, volgens Google zou deze topic 7 dagen geleden geopend zijn, terwijl het pas een uur en 10 minuten bestaat.

        forum.belgiumdigital.com › Forum › Overige forums › Chit Chat
        7 dagen geleden - 2 berichten - ‎2 auteurs
        Laetitia Henry de Frahan, Product Manager bij Nikon Belux, bevestigt: « De Nikon D5500 is een uitstekend cameratoestel voor fotografen die ...

        Comment


        • #5
          Re: cameratoestel

          Met dit topic op dit interessant Vliegend Camera Toestel gestoten. Een must see.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: cameratoestel

            notex,

            Onze forumsoftware is vooruitdenkend ...

            jaja

            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            Hé da's vreemd, volgens Google zou deze topic 7 dagen geleden geopend zijn, terwijl het pas een uur en 10 minuten bestaat.
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Re: cameratoestel

              Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              Met dit topic op dit interessant Vliegend Camera Toestel gestoten. Een must see.
              En ik vond dit, op zoek naar een vliegende camera :

              Skoften voorziet je dagelijks van opvallende nieuwsberichten, virals, grappige picdumps, gifdumps en meer.

              Comment


              • #8
                Re: cameratoestel

                Opgelet als je op BD over "juiste schrijfwijze" een lijntje start.
                Je weet niet waar je aan begint...
                Ik heb ooit eens iemand op een verkeerde vervoeging gewezen....asjemenou, wat ik toen heb moeten slikken hou je niet voor mogelijk
                het gebeurd dat... en toestel verkeerd in uitstekende staat zijn hier dagelijkse kost
                Last edited by dréten; 9 januari 2015, 17:58.

                Comment

                Working...
                X