Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio Achtergrond Support

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studio Achtergrond Support

    Ik ben aan het kijken voor het opstellen van een studio in onze garage.
    Omvang: 3,5m breed / 5m lang en 2,5m hoog, is dat voldoende voor een kleine studio?
    Ik zou een achtergrond support voor rollen van 2,7m bevestigen aan de muur of plafond.
    Deze systemen ben ik tegengekomen:
    linkstar-achtergrond-support-3-rollen
    falcon-eyes-achtergrond-support-b-4w-voor-4-rollen.html
    Elektrisch systeem falcon-eyes-achtergrond-systeem-elektrisch-b-2we-voor-2-roll-112360
    Ik weet voor die prijs zal het geen professionele setup zijn, maar is dit degelijk genoeg om als hobby mee aan de slag te gaan.
    Zijn deze aan te raden of zijn er betere alternatieven of opmerkingen?

    Verder heb ik reeds een aantal paraplu's en een canon 580ex en 430 flitsers.


    Alvast bedankt!
    Last edited by elkristo; 7 januari 2015, 15:20.

  • #2
    Re: Studio Achtergrond Support

    Qua ruimte alvast niet slecht, en achtergrondrollen vast opstellen is wel een voordeel. Heb zelf een verplaatsbaar systeem van Falcon Eyes, en die plastieken kettingen zijn toch maar brol. Ik trek gewoon het papier naar beneden.
    Dan lijkt me dat elektrisch systeem wel fijn. Maar ik heb er geen ervaring mee.
    Als ik nog een rol koop zal het vinyl zijn en geen papier meer, hoewel, papier is wel goedkoop.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Studio Achtergrond Support

      waarschijnlijk zal het elektrisch systeem van falcon eyes ook niet super zijn,
      ik heb hier deze gevonden bij studioflash elektrische-achtergrondsupport-4-elektromotoren-met-expan-voor-achtergrond-draadloze-afstandbediening.html.
      Is waarschijnijk wel degelijker, is ook een stuk duurder, maar beter iets meer uitgeven dan iets waarvan je na een jaar toch vervangt en uw geld ook kwijt bent.
      zijn de producten bij studioflash aan te raden?

      Comment

      Working...
      X