Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goeie locatie foto's lentefeest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goeie locatie foto's lentefeest

    Vrienden van me hebben gevraagd om wat foto's te nemen voor een lentefeest, wat ik graag wil doen.

    Ben nu op zoek naar mooie plekjes om foto's te nemen van kids, liefst in de streek van Zuidwest-Vlaanderen of eventueel Vlaamse Ardennen (maar niet verder dan Oudenaarde of Ronse). Ikzelf woon in Zwevegem.

    Alle suggesties zijn welkom.
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Goeie locatie foto's lentefeest

    Als het voor vrienden / familie is dan mag je een tandje bijsteken is mijn gedacht.
    Als professioneel fotograaf zie je het kind hooguit 2 keer en moet je je beperken tot de klassiekers.

    Indien de mogelijkheid er is om het kind een beetje te leren kennen, interesses, ingesteldheid, persoonlijkheid,... dan zijn de fotos een stuk beter als je daar kan op inspelen ism met het kind zelf. En kan je de fotos meer kunstzinnig invullen. Zoek het ook niet te ver natuurlijk.

    Comment


    • #3
      Re: Goeie locatie foto's lentefeest

      Eerst eens afspreken met die vrienden hoe zij dat zien hé Kaneda.
      En eventueel inspelen op de interesse van de kids, mooie plekjes genoeg in West-Vlaanderen toch.
      Dicht in jullie buurt is bv. een waterskie club, eens afspreken met een eigenaar van een speedboot kan prachtige
      beelden opleveren, een belevenis voor kind en fotograaf, heeft bij mij meer dan eens super beelden opgebracht.
      Is maar een kleine tip hé.

      Comment

      Working...
      X