Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anna

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Anna

    The most important in photography is not the photography, it’s all around the photography that matters.

    Met deze woorden stel ik hier mijn eerste foto voor het nieuwe jaar.
    Een gelukkig nieuwjaar iedereen!

    Groetjes.

    Yannick Desmet 2021
    yannickdesmet.com

  • #2
    Re: Anna

    Knap. Mooie foto's op je flickr-account trouwens

    Comment


    • #3
      Re: Anna

      Beter kun je niet beginnen !

      Comment


      • #4
        Re: Anna

        Sterk, knap, mooi.
        Mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Anna

          Prachtig, sterke uitstraling.

          Comment


          • #6
            Re: Anna

            Bedankt voor de leuke comments! Heel mooi om te horen.
            Ik wens jullie al het beste!

            Groetjes
            Yannick D.
            Yannick Desmet 2021
            yannickdesmet.com

            Comment


            • #7
              Re: Anna

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
              Knap. Mooie foto's op je flickr-account trouwens
              Heel erg bedankt voor deze leuke woorden Leonide!
              Ik doe mijn best

              Grtjs
              Yannick Desmet 2021
              yannickdesmet.com

              Comment


              • #8
                Re: Anna

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                Knap. Mooie foto's op je flickr-account trouwens
                helemaal mee eens.
                dit vind ik een heel mooie:

                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Anna

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  helemaal mee eens.
                  dit vind ik een heel mooie:

                  grt,bouk.

                  Dankjewel Bouk, dat is ook een van mijn favoriete foto's. Heb die op Aluminium laten drukken en zal die laatste er waarschijnlijk ook nog bijvoegen.

                  Grtjs
                  Yannick Desmet 2021
                  yannickdesmet.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Anna

                    Je hebt veel betere foto's dan deze, dat bedekte linkeroog is net niet of teveel bedekt (gewoon mijn opinie hé).
                    De contrasten zijn mooi, haar onderlip blinkt net teveel.

                    Nog even nagekeken, SC ok zoiets mag ik schrijven, want ik apprecieer het wel, maar hier mag ik streng zijn.
                    ...leeg...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Anna

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                      Je hebt veel betere foto's dan deze, dat bedekte linkeroog is net niet of teveel bedekt (gewoon mijn opinie hé).
                      De contrasten zijn mooi, haar onderlip blinkt net teveel.

                      Nog even nagekeken, SC ok zoiets mag ik schrijven, want ik apprecieer het wel, maar hier mag ik streng zijn.
                      Je mag hier zeker streng zijn en ik apprecieer elke comment of dat nu kritisch is of niet..
                      Maar dan vraag ik ook graag eens aan de mensen die op alles iets weten te zeggen.
                      Een foto is een momentopname, het is een verhaal. Op het moment dat die foto getrokken is kan ik toch moeilijk zeggen van "Oh **** nee, wacht, der is iets niet perfect..."
                      Ik begrijp dat eigenlijk niet. Veel mensen verstaan het nut niet van fotografie en dat zie ik hier meer en meer.
                      Ik post zo weinig omdat ik weet dat er altijd details gevonden worden, maar die details vind ik echt niet erg..
                      Foto's moeten globaal bekeken worden. Natuurlijk kan de foto altijd beter zijn.
                      Steve McCurry hield ook geen rekening met zijn portretten recht te zetten of te zorgen dat de horizon (met water) perfekt horizontaal werd. En toch wordt hij nog altijd gezien als een van de beste fotografen.

                      Ik ga hier nu geen boek over schrijven, maar bepaalde mensen zouden best stoppen met fotografie want ze gaan nooit gelukkig zijn.
                      Haar onderlip blinkte teveel omdat er mss wat vocht op haar lippen was, dat kon helaas ook niet gekuist worden en ik photoshop geen foto's tot dat ze mooi zijn.
                      Ik photoshop zelden, alleen kleuren aanpassen in Camera Raw. De rest is zo goed als onbewerkt.

                      Dus zoals gezegd, respect voor alle comments, goed of slecht, maar denk eens na over wat ik gezegd heb

                      Grtjs
                      Yannick Desmet 2021
                      yannickdesmet.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Anna

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                        Je mag hier zeker streng zijn en ik apprecieer elke comment of dat nu kritisch is of niet..
                        Maar dan vraag ik ook graag eens aan de mensen die op alles iets weten te zeggen.
                        Een foto is een momentopname, het is een verhaal. Op het moment dat die foto getrokken is kan ik toch moeilijk zeggen van "Oh **** nee, wacht, der is iets niet perfect..."
                        Ik begrijp dat eigenlijk niet. Veel mensen verstaan het nut niet van fotografie en dat zie ik hier meer en meer.
                        Ik post zo weinig omdat ik weet dat er altijd details gevonden worden, maar die details vind ik echt niet erg..
                        Foto's moeten globaal bekeken worden. Natuurlijk kan de foto altijd beter zijn.
                        Steve McCurry hield ook geen rekening met zijn portretten recht te zetten of te zorgen dat de horizon (met water) perfekt horizontaal werd. En toch wordt hij nog altijd gezien als een van de beste fotografen.

                        Ik ga hier nu geen boek over schrijven, maar bepaalde mensen zouden best stoppen met fotografie want ze gaan nooit gelukkig zijn.
                        Haar onderlip blinkte teveel omdat er mss wat vocht op haar lippen was, dat kon helaas ook niet gekuist worden en ik photoshop geen foto's tot dat ze mooi zijn.
                        Ik photoshop zelden, alleen kleuren aanpassen in Camera Raw. De rest is zo goed als onbewerkt.

                        Dus zoals gezegd, respect voor alle comments, goed of slecht, maar denk eens na over wat ik gezegd heb

                        Grtjs
                        Dat mag allemaal van mij, op het moment dat je een foto trekt kan je ook vaststellen dat het licht te hard is, dat het haar niet goed ligt, en dan neem je er nog eentje.

                        PS: ben heel gelukkig. :-)

                        PPS: geen commentaar nodig is niet posten hé. Ook al schrijf ik er bij dat het maar mijn opinie is, dat is blijkbaar al teveel, 't is niets, zal mijn opinie niet meer geven op jouw foto's. 't Was meteen mijn laatste.
                        ...leeg...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Anna

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                          Dat mag allemaal van mij, op het moment dat je een foto trekt kan je ook vaststellen dat het licht te hard is, dat het haar niet goed ligt, en dan neem je er nog eentje.

                          PS: ben heel gelukkig. :-)

                          PPS: geen commentaar nodig is niet posten hé. Ook al schrijf ik er bij dat het maar mijn opinie is, dat is blijkbaar al teveel, 't is niets, zal mijn opinie niet meer geven op jouw foto's. 't Was meteen mijn laatste.

                          Ja, maar als die ene foto ervoor of derna niet zo mooi is kwa compositie of expressie, dan kunde evengoed alles wegsmijten?
                          Dit is de foto die voor me sprong als ik aan het selecteren was en niet de ene met ietsjes meer of minder haar. Expressie is perfect, licht is voor mij perfect, sfeer ook, contrasten heb ik zelf aangepast dus ben ik er zeker blij mee.
                          En let op, ik heb gezegd dat ik het wel begrijp, maar ik wou ook mijn opinie eens geven.
                          Als ge kunt commentaar geven kunde er ook krijgen. Bij deze moet je het niet laten om nog eens een comment te zetten.
                          Nog een gelukkig 2015

                          Grtjs
                          Yannick Desmet 2021
                          yannickdesmet.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: Anna

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                            Ja, maar als die ene foto ervoor of derna niet zo mooi is kwa compositie of expressie, dan kunde evengoed alles wegsmijten?
                            Dit is de foto die voor me sprong als ik aan het selecteren was en niet de ene met ietsjes meer of minder haar. Expressie is perfect, licht is voor mij perfect, sfeer ook, contrasten heb ik zelf aangepast dus ben ik er zeker blij mee.
                            En let op, ik heb gezegd dat ik het wel begrijp, maar ik wou ook mijn opinie eens geven.
                            Als ge kunt commentaar geven kunde er ook krijgen. Bij deze moet je het niet laten om nog eens een comment te zetten.
                            Nog een gelukkig 2015

                            Grtjs
                            Showcase is nu eenmaal je beste foto, en daar mag ik mijn idee op geven. Ik lees graag jouw reactie op mijn foto's.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            ...leeg...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Anna

                              Dit beeld is super.

                              Imperfecties zijn voor de een net de reden om van iets of iemand meer te houden dan van iets of iemand anders....voor de ander een reden voor negatieve kritiek.
                              My Website : http://www.ineedair.org
                              Music / Painting / Motion Graphics / Image
                              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                              Comment

                              Working...
                              X