Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DRINGEND printhulp gevraagd, aub ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DRINGEND printhulp gevraagd, aub ...

    Ik heb een Canon MG 6350 printer aangeschaft en geďnstalleerd, maar van zodra ik in Photoshop CS5 iets wil afdrukken valt Photoshop uit (sluit) en krijg ik een melding "Photoshop is onverwacht gestopt"
    indien ik in het drop-down menu kies voor "één exemplaar afdrukken" doet die het wel maar krijg ik niet de keuze om iets aan te passen, dus komt er een foto van 5x7" op een gewoon A4 papier uit, ipv een foto-afdruk vanuit de bovenste lade.
    alle andere printopdrachten lukken perfect (word, mail, LR, ...)
    Ik werk met een Macbook pro OSX 10.10 YOSIMETE en is volgens mij correct geďnstalleerd want ik zie in het afdrukvenster de printer vermeld staan.

    zowel photoshop als printer drivers zijn al menige keer opnieuw geďnstalleerd.
    dit topic is in 2012 al eens langsgekomen, waarbij men bedankt voor de oplossing, maar op de vraag om die oplossing dan ook eens te geven voor hen die na hen komen: daar is dus nooit reaktie op gekomen.

    wie kan mij helpen ?

    Wie weet hier raad mee?

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: DRINGEND printhulp gevraagd, aub ...

    Hallo,
    Waarom druk je dan niet af met de Canonsoft Canon print EX ? Dat gaat wel volgens mij.
    Dus alles klaar maken in CS en dan saven en oproepen in Print Ex en afdrukken
    Succes
    Leo
    lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

    Comment

    Working...
    X