Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A3 printer MET A3 scanner gezocht!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A3 printer MET A3 scanner gezocht!

    Ik ben op zoek naar een goede A3 printer die fotokwaliteit kan afdrukken.
    Alleen, wil ik ook de mogelijkheid om A3 formaat papier te scannen en dat liefst met flatbed functie aangezien het om redelijk zwaar papier gaat die ik wil gaan scannen. (300grams en meer)
    Dit lijkt net de moeilijkheid te zijn, A3 printen in overvloed maar ze komen meestal met een scanfunctie met maximum A4 papier...

    Als het nog eventjes kan, zou ik het ook tof vinden om (met de bedoeling van op zwaar papier te printen) om een papierlader te hebben waar ik mijn papier rechtop in kan leggen en het papier door de printer glijd, niet waar het papier een draai maakt in de printer zelf. (om problemen met vast zittend papier te voorkomen...)

    Zijn hier mensen met zo'n exemplaar of iemand met tips?
    GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
    AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

  • #2
    Re: A3 printer MET A3 scanner gezocht!

    Ik heb daar ook tevergeefs naar gezocht.
    A3 scanners alleen zijn ook niet goedkoop.
    Heb een Mustek ScanExpress A3 2400S gekocht, een beetje plastiekerig maar prijs/kwaliteit onovertroffen.
    Is software bij waarmee je direct kunt afprinten.
    (heb net een prima A3 printer met 3 laders gratis weggegeven hier op aangeboden ).

    Comment


    • #3
      Re: A3 printer MET A3 scanner gezocht!

      Inderdaad moeilijk te vinden, en al zeker als je enkele minimumvereisten voorop stelt!

      het is de HP OFFICEJET 7612 E-ALL-IN-ONE geworden!

      Printen tot A3+ en scannen tot 1cm groter dan A3 met flatbed scanner ingebouwd, precies wat ik zocht!
      GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
      AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

      Comment


      • #4
        Re: A3 printer MET A3 scanner gezocht!

        Goede keuze denk ik.

        Veel plezier ermee.

        Comment

        Working...
        X