Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yongnuo yn600ex-rt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yongnuo yn600ex-rt

    Heeft iemand een idee wanneer deze beschikbaar zouden zijn... Bij cameranu.nl staan ze op de website maar nog niet beschikbaar

    Aan €199 lijkt mij dit toch wel de moeite... Voor een perfecte kopie van de canon 600 ex-rt €530

    hier en daar wat reviews te vinden en allen zijn erg positief

    Iemand ervaring met yongnuo of die meer weet?
    Last edited by crossmol; 3 januari 2015, 07:42.
    Canon 6D en 7D en een kleine glascontainer

  • #2
    Re: Yongnuo yn600ex-rt

    in het verleden van youngnuo manuele flitsers gebruikt, nl YN-460 I & II, alsook een 560.
    Simpel degelijk spul. 560-reeks was wel beter gebouwd en ook net iets meer mogelijkheden maar je zat ook bijna aan het dubbele qua prijs t.o.v. de 460.

    voor de rest gebruik ik nog steeds hun RF-602's met veel succes en ben ik in afwachting van een TX-unit voor de YN-622 aangezien 1 van mijn 2 transceivers gesneuveld is door mijn schuld net als de 560.

    Hoe deze TTL-flits gaat werken, ben ik ook wel benieuwd naar want het zou een mooi budget antwoord zijn.
    Nu zal hij niet meer onmiddellijk voor mij zijn omdat ik hoop in de toekomst over te stappen naar een ander systeem en dus ook andere flitsen zal mogen aanschaffen
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: Yongnuo yn600ex-rt

      Deze is reeds verkrijgbaar op ebay, diverse verkopers bieden deze aan rond de 140 à 150 euro (vanuit China)
      Al mijn strobistspul is van Yongnuo, betrouwbaar en goedkoop
      Sony A7III & Sony A7 RIII
      Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

      Comment


      • #4
        Re: Yongnuo yn600ex-rt

        Bedankt voor de reacties...

        Een mail ontvangen van cameranu... Binnen 4 tot 6 weken terug beschikbaar
        Canon 6D en 7D en een kleine glascontainer

        Comment

        Working...
        X