Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dedacciai Strada Titanio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dedacciai Strada Titanio


  • #2
    Re: Dedacciai Strada Titanio

    Mooie stand up van een racefiets; wat mij erg opviel zijn de spaken in de wielen. ik heb weinig verstand van al dat fietsgedoe, maar meen gehoord te hebben dat zadel en stuur op eenzelfde hoogte moeten liggen, waar of niet ik ben niet meer dan leek.
    Last edited by dwarsligger; 1 januari 2015, 12:58.

    Comment


    • #3
      Re: Dedacciai Strada Titanio

      Staat er mooi op èn een mooie fiets. Campagnola afgemonteerd? Titanium frame is ideaal. Ik heb ook ruim 10 jaar een fiets met Titanium frame en rijd de hele winter door. Smeltwater, zand en pekel heeft er geen enkele invloed op
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Dedacciai Strada Titanio

        Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
        ik heb weinig verstand van al dat fietsgedoe, maar meen gehoord te hebben dat zadel en stuur op eenzelfde hoogte moeten liggen, waar of niet ik ben niet meer dan leek.
        Ik denk niet dat dat hoeft. Hangt volgens mij gewoon van persoon tot persoon af.
        Ik zou proberen een andere achtergrond te zoeken. Hier gaat de achtergrond ook met een deel van de aandacht lopen.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: Dedacciai Strada Titanio

          Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
          Mooie stand up van een racefiets; wat mij erg opviel zijn de spaken in de wielen. ik heb weinig verstand van al dat fietsgedoe, maar meen gehoord te hebben dat zadel en stuur op eenzelfde hoogte moeten liggen, waar of niet ik ben niet meer dan leek.
          Dank je.

          Dit zadel- en stuurhoogte hoeven echter niet gelijk aan elkaar te zijn. Vroeger zag je vaker dat het zadel op gelijke hoogte werd gezet overigens.

          Comment


          • #6
            Re: Dedacciai Strada Titanio

            Dank je en dank je. Campagnolo inderdaad.

            Comment


            • #7
              Re: Dedacciai Strada Titanio

              Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
              Ik denk niet dat dat hoeft. Hangt volgens mij gewoon van persoon tot persoon af.
              Ik zou proberen een andere achtergrond te zoeken. Hier gaat de achtergrond ook met een deel van de aandacht lopen.
              Ik snap je punt, het vinden van een geschikte achtergrond waarbij de fiets er ook nog uitspringt is toch een lastige. Sowieso heb ik wat moeite om het onderwerp echt volledig scherp te krijgen, iemand tips hiervoor?

              Comment


              • #8
                Re: Dedacciai Strada Titanio

                handmatig scherpstellen via liveview vanop statief...
                verscherp je na op de pc?
                portfolio en workshops:
                https://www.bennybulke.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Dedacciai Strada Titanio

                  Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                  handmatig scherpstellen via liveview vanop statief...
                  verscherp je na op de pc?
                  Enkel clarity wat ik wat iets wijzig. Geen sharpen filter. Ik zal het morgen eens proberen, thanks!

                  Comment

                  Working...
                  X