Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dedacciai Strada Titanio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dedacciai Strada Titanio


  • #2
    Re: Dedacciai Strada Titanio

    Mooie stand up van een racefiets; wat mij erg opviel zijn de spaken in de wielen. ik heb weinig verstand van al dat fietsgedoe, maar meen gehoord te hebben dat zadel en stuur op eenzelfde hoogte moeten liggen, waar of niet ik ben niet meer dan leek.
    Last edited by dwarsligger; 1 januari 2015, 12:58.

    Comment


    • #3
      Re: Dedacciai Strada Titanio

      Staat er mooi op èn een mooie fiets. Campagnola afgemonteerd? Titanium frame is ideaal. Ik heb ook ruim 10 jaar een fiets met Titanium frame en rijd de hele winter door. Smeltwater, zand en pekel heeft er geen enkele invloed op
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Dedacciai Strada Titanio

        Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
        ik heb weinig verstand van al dat fietsgedoe, maar meen gehoord te hebben dat zadel en stuur op eenzelfde hoogte moeten liggen, waar of niet ik ben niet meer dan leek.
        Ik denk niet dat dat hoeft. Hangt volgens mij gewoon van persoon tot persoon af.
        Ik zou proberen een andere achtergrond te zoeken. Hier gaat de achtergrond ook met een deel van de aandacht lopen.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: Dedacciai Strada Titanio

          Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
          Mooie stand up van een racefiets; wat mij erg opviel zijn de spaken in de wielen. ik heb weinig verstand van al dat fietsgedoe, maar meen gehoord te hebben dat zadel en stuur op eenzelfde hoogte moeten liggen, waar of niet ik ben niet meer dan leek.
          Dank je.

          Dit zadel- en stuurhoogte hoeven echter niet gelijk aan elkaar te zijn. Vroeger zag je vaker dat het zadel op gelijke hoogte werd gezet overigens.

          Comment