Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Heilige Graal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Heilige Graal

    Dan is 2014 weer voorbij. Het ging snel ook al duurde het best weer een tijd. We staan aan de vooravond van een nieuw jaar en mijn gedachten dwalen door mijn herinneringen. Een bijzonder jaar met hoogtepunten en ook dieptepunten.
    In 2014 ben ik zeer actief geweest in het veld en heb de kans gehad om heel wat moois te zien en te fotograferen.
    Niet alleen in Zuid Limburg maar ook wat verder!
    Ik wil bij deze de mensen bedanken die mij mee hebben genomen op hun trips! Zonder hen was veel niet mogelijk geweest! Ook jullie gezelschap heeft mij goed gedaan.
    Een speciaal bedankje is er voor iemand die ik dit jaar echt goed heb leren kennen en die er ook was op een slecht moment. David, bedankt voor je hulp die dag met de "hond"!
    Ook mijn facebook vriendenlijst wordt groter en groter. Ik geniet van jullie foto's en ik hoop dat jullie ook van mijn foto's genieten.
    Op 2014! proost!
    Ik hoop dat 2015 nog beter wordt en dat ik velen van jullie weer tegenkom in het veld of dat we samen op stap gaan.
    Kannsen had ik genoeg dit jaar: ringoogparelmoer, groot geaderd witje, purperstreepparelmoervlinder...
    Maar ook prachtige met sneeuw bedekte landschappen en vallende sterren.
    Inspiratie geoeg en dat krijg ik ook van de mensen om me heen gelukkig  Mijn stijl is aan het veranderen en dat wil ik ook doorzetten.
    En toch is de heilige graal van 2014 het gentiaanbaluwtje. Rustend op de gentiaan waar reeds eitjes zijn afgezet en een eerste rups zijn of haar weg naar binnen heeft gevonden. Eten voor het bezoek aan de mieren die de verdere zorg regelen :-)

    Iedereen een gelukkig 2015 toegewenst!

    https://www.naturephotoportal.com/

  • #2
    Re: De Heilige Graal

    Een eerder zeldzame soort (voor mij zeker!) en mooi in beeld gebracht
    en wat leerrijke info als extra
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: De Heilige Graal

      Heel mooi plaatje.
      Thx voor de info.
      Voor jou ook de beste wensen.

      groetjes

      moniq
      Last edited by moniq; 1 januari 2015, 13:13.
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: De Heilige Graal

        Al ben jij mij onbekend wil ik je toch bedanken voor uw tekst uit het hart. Ikzelf ben nog kruipend uit een put en heb geleerd dat de mensen rondom uzelf zeer belangrijk zijn. Daarbij toch mijn wensen voor een zorglozer 2015.

        Comment


        • #5
          Re: De Heilige Graal

          Heel mooi, zeker met je verhaal er bij!
          Eveneens de beste wensen voor 2015 en heel veel fotoplezier!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment

          Working...
          X