Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Rijsel ? (zonder Poll)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD-Rijsel ? (zonder Poll)

    EN niet zoals de titel van het subforum laat vermoeden is het niet de bedoeling dat Poll deze organiseert, maar daar zou ik voor een deel willen voor in staan.
    Ik heb hier op papier een volledig uitgetekende route voor een SD te Rijsel en wie mij kent weet dat daar echt niet veel werk meer bij komt.
    Dus, ik dacht die fotografische wandelroute in een SD te gieten maar daar heb ik toch nog wat voor nodig.
    1) Een paar mensen (max 3) die bereid zijn mee te helpen bij de voor-organisatie. Dit wil zeggen dat we met het groepje een paar weken (max 3) vooraf eens ter plekke gaan om de route uit te stappen en de nodige afspraken te maken ... Hierbij zoek ik dan ook een chauffeur in dit groepje mensen. Ik sta er trouwens op om ook op die dag te carpoolen. Er is parking, gratis parking, maar nu niet om daar 200398 wagens te plaatsen.
    2) Graag diezelfde mensen op de SD zelf als een soort begeleiders te zien. dwz, volgen van de groep of groepjes (afhankelijk van het aantal deelnemers) ter plekke. Mijn ervaring leert dat bij SD's en groep er steeds een haas is en een slak. Ene die de boel trekt en dan ene die de boel moet duwen.
    3) Hulp bij het bijhouden van de deelnemers ... Dit is wel het minste wat er is. Reden, ik ben niet altijd bereikbaar en indien er iets moest gebeuren dat ik zelf niet mee kan, de SD dan toch correct en compleet doorgaat. DIt is echt een administratieve taak.

    Het klinkt misschien heel veel, maar, ik geloof niet in onvoorbereide SD's en zeker niet in die voor een gehele dag.
    De uiteindelijke SD zou dan door gaan op een zaterdag en starten ter plekke om ten laatste 10 uur en kan tot een gat in de nacht duren alvolgens de deelnemers. De dag-trip zou wel sluiten rond ongeveer 18 uur.

    SD zou voorzien zijn voor arpil-mei en als hoofd voorwaarde dat het een zonnige dag is. Rijsel is een open monument en dat lukt alleen bij goed, mooi weer.

    Dus, wie zich geroep voelt .... graag (hier) een seintje. Merk op: DIt is NOG geen inschrijving voor de SD zelf.
    Last edited by Bachus1909; 30 december 2014, 09:23.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: SD-Rijsel ? (zonder Poll)

    Wim,

    stel me kandidaat om mee te organiseren en om je verder te helpen, ook als chauffeur voor verkenning ter plaatse.
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

    BD0460BE

    Comment


    • #3
      Wim, uiteraard op mij kan en mag je ook rekenen.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: SD-Rijsel ? (zonder Poll)

        Yes, de drie musketiers .... Was in feite een beetje de samenstelling waar ik op hoopte en dank voor de aangeboden hulp.
        Eerstdaags stuur ik nog wel het wandelvoorstel op en kunnen we uitkijken naar een eventuele tripdatum ter voorbereiding.
        Ofwel doen we het éénmaal, anders twee maal. Uit ervaring weet ik dat Rijsel meerdre dagen waard is, dus we zullen moeten knippen en eveneens weet ik dat je op de SD zelf handen tekort komt, laat staan dan nog te fotograferen. We reizen wel door de tijd van heel oud naar ultra nieuw...
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment

        Working...
        X