Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hautes Fagnes: zonnetje in het bos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hautes Fagnes: zonnetje in het bos

    En meteen een testdag voor de 8,mm Samyang! Daar ben ik dus wel tevreden over gelukkig
    Temperatuur was -10 toen we aankwamen met heel veel wind. max was -7... daarbij arctisch blauwe luchten! dat is ook de reden voor de kleur van de sneeuw.

    het is wel oefenen met die lens. Hier heb ik iets gecorrigeerd alhoewel het effect erg meevalt.
    https://www.naturephotoportal.com/

  • #2
    Re: Hautes Fagnes: zonnetje in het bos

    Ben niet zo van de fisheye effect....Maar voor de rest wel mooi zo met dat zonnetje tussen de bomen....Had de bomen er ook wel helemaal op willen zien..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Hautes Fagnes: zonnetje in het bos

      ik was zondag ook heel heel eventjes aan de baraque michel. het was er zo'n overrompelling dat ik er snel weggevlucht ben, richting meer van Eupen en daar schitterende tocht gedaan.
      Speciaal, die bomen door een visse-oog !
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Hautes Fagnes: zonnetje in het bos

        Alles aan de foto is heel mooi. De sfeer, het licht, EN het sterretje !
        Ik zou er ook liever rechte planken van zagen, maar dat is een kwestie smaak. Dus geen probleem.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment

        Working...
        X