Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ochtend ontbijt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ochtend ontbijt

    Ochtend ontbijt, Dina.

    Grts S.


  • #2
    Re: Ochtend ontbijt

    Een goede insteek , maar niet echt een topper. Wat me vooral opvalt is de geforceerde pose van het kindje. Ik denk mocht je ze gewoon laten lepelen in haar potje dat je een veel beter beeld had. Het witte kader en de tekst hoeft helemaal niet en heeft geen enkele waarde. De achtergrond (stoel) is hele nadrukkelijk aanwezig en zou ik vermijden. De toning is een kwestie van smaak, persoonlijk zou ik voor een frisse look gaan, zeker voor kids. Deze toning is te nicotine achtig en komt bedrukt en dul over.
    Je licht zit wel goed en je hebt the catch lights in de ogen. Ik kijk al uit naar de volgende...
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Ochtend ontbijt

      Ik zou een kussentje onder haar poep gestoken hebben dat ze iets meer boven de tafel uit kwam.
      De rest komt dan vanzelf.

      Kinderen + donker tinten vloekt een beetje.

      Maar om nu te zeggen dat het slecht is, is nu ook weer niet waar.

      Comment


      • #4
        Re: Ochtend ontbijt

        Deze foto is niet met opzet gemaakt is eigenlijk een snapshot, maar wegens plaats gebrek stond juist mijn softbox daar en heb er meteen gebruik van gemaakt

        Grts S.

        Comment


        • #5
          Re: Ochtend ontbijt

          Ik zal eens mijn pseudo eer aan doen, ik vind dit wel kunnen, men evoqueert soms een gegeven dat niet met de werkelijkheid overeenkomt en voor mij mag dat. Ik kan deze foto dan ook wel appreciëren.

          Comment

          Working...
          X