Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gisteren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gisteren

    ... nog eens de camera van onder het stof gehaald en een uitstapje gemaakt met bopatje.
    Het weer viel jammer genoeg wat tegen, maar dat kon de pret niet bederven...



    ISO 100 - 22 mm - F22 - 1.3 sec.

    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

  • #2
    Re: Gisteren

    Toch mooi vind ik... Al denk ik dat zonder die steen het beeld wat sterker zou zijn.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Gisteren

      een hele mooie omzetting Nele van een knappe plaat ,en dit voor je eerste keer sedert lang
      ook dank voor het gezelschap

      Comment


      • #4
        Re: Gisteren

        Als ik eerlijk mag zijn? Ik weet niet waar eerst te kijken...misschien was het beter om de steen er niet bij te fotograferen of misschien had je wat meer naar li moeten staan zodat je de achtergrond er niet bij stond.
        ook de omzetting vind ik hier ietske te hard...maar das smaak.
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

        Comment


        • #5
          Re: Gisteren

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Toch mooi vind ik... Al denk ik dat zonder die steen het beeld wat sterker zou zijn.
          Ik volg hierin...
          Maar wel een mooie...Harde omzetting kan ik wel smaken, en mooie beweging in het water..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Gisteren

            Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
            Als ik eerlijk mag zijn? Ik weet niet waar eerst te kijken...misschien was het beter om de steen er niet bij te fotograferen of misschien had je wat meer naar li moeten staan zodat je de achtergrond er niet bij stond.
            ook de omzetting vind ik hier ietske te hard...maar das smaak.
            Natuurlijk mag je eerlijk zijn, Pascale! Een eerlijke mening waardeer ik altijd hoor !
            Voor mij werkt de compo wel, maar blijkbaar niet voor iedereen... Goed dat de opmerking gemaakt wordt; ik bekijk het later nog eens op m'n gemak...

            Bedankt voor de reacties!
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

            Comment


            • #7
              Re: Gisteren

              Iets teveel om naar te kijken, maar omzetting en sluitertijd zijn top, wat mij betreft.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Gisteren

                Mooi!


                Sent from my iPad using Tapatalk
                Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

                Comment

                Working...
                X