Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon gerucht.... EOS 3 D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon gerucht.... EOS 3 D

    Voor de liefhebbers van geruchten en speculaties...
    http://www.fredmiranda.com/forum/topic/115989

    Gr Peter
    Canonvijfdeemarkdrie

  • #2
    Meestal hebben geruchten 1 en dezelfde bron.

    Bijvoorbeeld:

    http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1019&message=9627938

    Deze vermelding is volgens mij 80% betrouwbaar.
    De produktie wordt een paar maanden eerder gestart (nu dus) om voldoende voorraad te hebben na de introduktie. Dit was zo voor 10D, 300D, en voor D70.

    Er wordt op Photokina ook een opvolger voor 1Ds verwacht. Hier is de betrouwbaarheid van dit gerucht volgens mij 95%.

    Er zijn momenteel geen verdere details bekend.

    Jan.

    Comment


    • #3
      Ook dit gerucht even vermelden : Nieuwe 10D wordt 8MP.

      http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1019&message=9757612

      Erg onverwacht zou dit niet zijn. De overvloed aan 8 MP en nu ook 7 MP prosumer toestellen maakt 8 MP een noodzaak voor nieuwe DSLR.

      Maar als dit de enige "verbetering" is en het verlies aan beeldkwaliteit en de toename aan ruis is even groot als wat we reeds gezien hebben bij de overgang van 5 MP naar 8 MP prosumers dan zal de huidige 10D nog lang zijn waarde behouden.

      Enkel als de 1DII sensor zou gebruikt worden in de 10D zou de beeldkwaliteit gegarandeerd verbeteren. Maar tegen dezelfde prijs als de huidige 10D lijkt mij dit weinig realistisch.

      Wordt vervolgd...

      Jan.

      Comment


      • #4
        Als ik wil kan ik nu al een aantal geruchten voor het jaar 2006 verzinnen.
        Met andere woorden de meesten geruchten liggen gewoon in de lijn der verwachting.

        Comment


        • #5
          Nu ja dat laatste gerucht van die 8MP voor de nieuwe 10D of hoe die ook gaat noemen is niet echt een gerucht ant als die Paul pope het zegt dan is dat zo. Alles wat die man in het verleden al gezegd heeft over een canon is altijd juist geweest en bijvoorbeeld de Mark II had ie maanden voor ie uitkwam al mogen testen van canon als een van de gebruikers die canon helpt hun toestel fine te tunen.

          Dus die 8mp das zeker. Probleem is hij zegt wel niet hoe 1.6 of 1.3?

          Comment


          • #6
            In één van Paul Pope's berichten zegt hij dat 1.3 het domein van de 1D is, het zal dus 1.6 worden... spijtig
            Canon EOS 5D

            Comment


            • #7
              Het wordt 1.3
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Originally posted by Bart P.
                In één van Paul Pope's berichten zegt hij dat 1.3 het domein van de 1D is, het zal dus 1.6 worden... spijtig
                Yep maar daar speculeert hij dat weet hij niet. Hij maakte in zijn andere posts duidelijk dat hij zeker is van de 8mp maar niet meer weet. En dat hij met dit nieuwe toestel niet gewerkt heeft. Het zou dus nog beide kunnen zijn. (maar tje dat is altijd zo)

                Maar als verseg zeker is dat het 1.3 is dan is het ook goed hoor. Ik hoop namelijk op een 1.3 8mp die minder professionle aparatuur is dan de mkII. Een 1.6 8mp dan blijf ik bij mijn oud toestel.

                Comment

                Working...
                X