Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Franky Saenen @ the drums

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Franky Saenen @ the drums


  • #2
    Re: Franky Saenen @ the drums

    Deze lokt geen reacties los, spijtig. Toch bedankt voor het kijken.

    Comment


    • #3
      Re: Franky Saenen @ the drums

      Ik had liever meer detail gezien hier, het silhouet komt mij wat zwaar over zo
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Franky Saenen @ the drums

        De bloedrode achtergrond met silhouet maakt er wel iets speciaals van. Mss idd een ietsje meer detail in het silhouet brengen.


        Sent from my iPad using Tapatalk
        Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

        Comment


        • #5
          Re: Franky Saenen @ the drums

          Ik heb geen probleem met dit silhouet. Zou zelf nog iets meer detail weghalen.
          Verder mss linksboven de kabel en mic wegclonen.
          Is een leuke foto zo
          Groeten Danny
          Sony A77M2, SAL 18-250 f3.5-6.5, SAL 50 f1.8, Sigma 70-200 f2.8, Tamron 17-50 f2.8, HVL-F42AM

          Comment


          • #6
            Re: Franky Saenen @ the drums

            ik vind silhouettes wel erg leuk om te maken, en met dit rode licht vind ik deze wel geslaagd, ik volg wel ivm de mic en de draad.

            Comment


            • #7
              Re: Franky Saenen @ the drums

              Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
              ik vind silhouettes wel erg leuk om te maken, en met dit rode licht vind ik deze wel geslaagd, ik volg wel ivm de mic en de draad.
              Misschien bovenaan wat croppen zodat de mic er niet meer opstaat?
              De kabel stoort me helemaal niet.
              Toffe foto verder
              https://www.facebook.com/devrieset/

              Comment


              • #8
                Re: Franky Saenen @ the drums

                't Is op zich al knap dat er iemand aan de drummer denkt. Die staat altijd in het slechts mogelijk licht.
                Hoofd scherp, beweging in de handen. Je mag hem terecht geslaagd heten.
                http://www.catchlight.be
                Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

                Comment


                • #9
                  Re: Franky Saenen @ the drums

                  Drummers, idd niet evident hoor, en jij slaagt er telkens weer in om het beeld exclusief te maken, daarvoor al een compliment Bij concetrtfotografie met dit tegenlicht is het silhouet prachtig, en zou je dat oplichten en/of meer detail inbrengen is de sfeer 'voor mij' weg uit de foto.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Franky Saenen @ the drums

                    Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
                    't Is op zich al knap dat er iemand aan de drummer denkt. Die staat altijd in het slechts mogelijk licht.
                    Hoofd scherp, beweging in de handen. Je mag hem terecht geslaagd heten.
                    In muziek heb ik altijd wat extra voor de combinatie bas en drum. Een goeie bas en drumlijn zijn voor mij de fundamenten waar op een goed lied gebouwd wordt, dus die krijgen bij mij meestal wel wat aandacht.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Franky Saenen @ the drums

                      Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                      Drummers, idd niet evident hoor, en jij slaagt er telkens weer in om het beeld exclusief te maken, daarvoor al een compliment Bij concetrtfotografie met dit tegenlicht is het silhouet prachtig, en zou je dat oplichten en/of meer detail inbrengen is de sfeer 'voor mij' weg uit de foto.
                      dank u voor het prachtige compliment, het is zo moeilijk om op te vallen binnen het wereldje van concertfotografen.

                      Comment

                      Working...
                      X