Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Streaming probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Streaming probleem

    Zijn er hier onder de leden die problemen hebben met Yelo Play van Telenet . Op geregelde tijdstippen krijg ik de melding dat wanneer ik iets wil bekijken op Yelo Play en dit op mijn tablet ik de melding krijg " Er is een streaming probleem "
    Eigenaardig genoeg heb ik dit probleem niet als ik op de PC naar Yelo Play wil kijken .

  • #2
    Re: Streaming probleem

    nee gaat goed hier. Heb alleen een probleem als ik op de tablet naar wat ik opgenomen heb: dan krijg ik de melding: niet de rechten op af te spelen
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

    Comment


    • #3
      Re: Streaming probleem

      Werkt hier ook prima zowel op PC, laptop als tablet.
      Dat je de meeste opgenomen programma's niet kan bekijken is al altijd zo geweest.
      Ik heb ooit nog ergens de uitleg gelezen hoe dit komt, maar ik zou het weer moeten opzoeken.

      Comment


      • #4
        Re: Streaming probleem

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Ik heb ooit nog ergens de uitleg gelezen hoe dit komt, maar ik zou het weer moeten opzoeken.
        Rechten... (lees €€€ )
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Streaming probleem

          Heb je de nieuwe app reeds op je tablet? Gisteren een melding gekregen van Telenet dat je de oude moet verwijderen, en de nieuwe installeren, werkt prima.

          Comment


          • #6
            Re: Streaming probleem

            Ja , die heb ik vandaag geïnstalleerd . Eerst de oude er van af gegooid en dan de nieuwe . Maar nog altijd hetzelfde probleem tot in de vooravond . Toen waren de streaming problemen opgelost . Eigenaardig . Dit is precies gelijk mijn Philips stofzuiger . Die gaat 2 tot 3 weken zonder problemen tot dat ge hem de volgende dag uit de kast haalt en dan doet hij niets meer . 2 , 3 dagen laten staan , uit de kast halen en terug werken . Voor dat probleem is hij al 2 x terug gegaan naar Philips maar nooit niet opgelost . We zijn nu 5 jaar verder en nog altijd het zelfde euvel . Gelukkig hebben we nog een Siemens staan van meer dan 20 jaar oud en die werkt perfect .

            Comment

            Working...
            X