Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De pier van Schulen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De pier van Schulen

    Het was in het wekend redelijk slecht weer maar ik heb deze speciaal gemaakt van de pier en er een dramatische touch aan gegeven door onder te belichten.
    Hopelijk valt hij ook bij jullie in de smaak.
    Deze valt het beste mee op een zwarte achtergrond.








    Een update voor de lichter verzoeken. LOL Dit is een blend van het origineel dus van 1 opname in raw de pier wat opgetrokken en dan samen geblend.


    Last edited by Jacobs Pascal; 24 december 2014, 11:41.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: De pier van Schulen

    Mijn eerste gedacht was wel tikkeltje te donker/dramatisch...Maar aan de andere kant komt nu het piertje wel heel mooi uit, deze is mooi opgelicht...
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: De pier van Schulen

      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
      Mijn eerste gedacht was wel tikkeltje te donker/dramatisch...Maar aan de andere kant komt nu het piertje wel heel mooi uit, deze is mooi opgelicht...
      Merci Jos om te reageren.
      Ik heb deze foto donkerder gemaakt bij de opname zelf zoals ik al zei. De belichting die van de pier en de omgeving waren zoals ze zijn eigenlijk. Ik heb er niets aan opgelicht maar alleen de hooglichten op de pier wat boost gegeven. Het vignet heb ik via levels en curves toegevoegd via een ovaal selectie.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: De pier van Schulen

        mooi Pascal en ik hoor het water klotsen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: De pier van Schulen

          ik hou meer van de lichtere versie Pascal ,mooie beweging van het water

          Comment

          Working...
          X