Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPOD voor opslaan foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPOD voor opslaan foto's

    Heeft iemand ervaring met de iPOD van Apple voor het direct downloaden van foto's van een digitale camera (Fuji Finepix S2 Pro). Wat heb je hier dan zoal voor nodig, buiten de iPOD natuurlijk? Een card-reader of volstaat een firewire kabel ook? Ben benieuwd naar jullie tips!

    thanks,
    Glaseye
    -------------------------------------------
    Kijk ook eens op mijn WEBSITE
    Do not think you are....... know you are.........

  • #2
    Er bestaat een medialezer hiervoor. Kijk even hier:

    Comment


    • #3
      Glaseye,

      Deze Belkin adapter is een betaalbare oplossing als je al een Ipod hebt. Als je ook nog een Ipod moet aanschaffen zou ik voor een goedkopere oplossing gaan. Doe maar eens een 'search' op Xdrive of imagetank. Er zijn ook toestellen met meer mogelijkheden dan de Ipod zoals archos, Flashtrax.

      Het forum staat vol over die dingen.




      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #4
        En naar 't schijnt zijn de batterijen van de iPod vrijwel meteen leeg als je de bestanden overzet. En 't gaat erg traag. Ik heb daar ergens een review over gelezen. Ik heb tot mijn groot genoegen een iPod, maar gebruik 'm wel liefst alleen voor de muziek.
        Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

        Comment


        • #5
          Originally posted by glaseye
          Heeft iemand ervaring met de iPOD van Apple voor het direct downloaden van foto's van een digitale camera (Fuji Finepix S2 Pro). Wat heb je hier dan zoal voor nodig, buiten de iPOD natuurlijk? Een card-reader of volstaat een firewire kabel ook? Ben benieuwd naar jullie tips!

          thanks,
          Glaseye
          -------------------------------------------

          Stel de vraag eens hier: http://www.intermactivity.be/ (=Mac forum met een massa iPod gebruikers)
          onder deze rubriek vindt je alles rond iPod's: http://forum.im.be/UltraBoard.cgi?action=Headlines&BID=58&SID=1034694

          Comment

          Working...
          X