Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woensdrechtse heide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Woensdrechtse heide


  • #2
    Re: Woensdrechtse heide

    Heel mooi! De beweging in het voorwiel maakt de foto af. Ik wou dat ik eens iemand tegenkwam mij ooit zo op foto kon vastleggen.
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: Woensdrechtse heide

      Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
      Heel mooi! De beweging in het voorwiel maakt de foto af. Ik wou dat ik eens iemand tegenkwam mij ooit zo op foto kon vastleggen.
      Bedankt Stuur eens een PM waar je de komende tijd gaat rijden? Misschien dat ik ergens in de buurt ben?

      Comment


      • #4
        Re: Woensdrechtse heide

        Mooi en scherp beeld, Guy.
        (Persoonlijk zou ik magenta wat minderen.)
        http://www.paulvanrooy.be

        Comment


        • #5
          Re: Woensdrechtse heide

          Mooi beeld! (Zo te zien in de duintjes aan de kop van de landingsbaan gestaan?)
          Groetjes, KC
          www.sportbeelden.com

          Comment


          • #6
            Re: Woensdrechtse heide

            Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
            Mooi beeld! (Zo te zien in de duintjes aan de kop van de landingsbaan gestaan?)
            Nee K..., Het was achter de volksabdij op de nieuwe open gemaakte landduinen Ik had ochtenddienst gisteren en dan zit ik in het gebied met de jeep en naast mij ligt dan mijn camera, dus van de nood ook een deugd gemaakt
            Dank voor alle bijdrages hierboven

            Comment


            • #7
              Re: Woensdrechtse heide

              Knappe foto.

              Bij mij kan je normaal gezien een poging komen wagen op 31 december in Retie.
              I put the sexy in dyslexia

              Comment


              • #8
                Re: Woensdrechtse heide

                Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
                Knappe foto.

                Bij mij kan je normaal gezien een poging komen wagen op 31 december in Retie.
                Bedankt voor de bijdrage Bert
                Mijn collega(Stefan) van MTB-You België(Ik doe vaak ook in het zuiden van Nederland voor MTB-You NL de shoots) doet daar de fotoshoot. Nu ben ik wel vrij en het zou kunnen dat ik eens naar daar ga rijden en op een strategische plaats ga staan om enkele extra plaatjes te maken. Moet nog even hier overleggen thuis met de vrouw, maar ik stuur je een PM als het doorgaat. We kunnen dan eventueel afspreken hoe laat jij dan daar gaat vertrekken en ik laat je weten waar ik ongeveer ga staan dan. We kunnen er dan een shoot van maken met verschillende invalshoeken. Lijkt je dat wat? Wie weet kom je dan als (top)sporter hier wel in SC terecht? Mocht het niet lukken, ik ben de fotograaf in Huijbergen op 4 januari 2015 en dat is een van de mooiste tochten in de zuid-weshoek NL net over de Belgische grens bij Putte De FB pagina van MTB-You Nederland daar ben ik de beheerder van.
                Last edited by Guest4; 23 december 2014, 09:58.

                Comment


                • #9
                  Re: Woensdrechtse heide

                  De perfecte actiefoto...
                  "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

                  Comment

                  Working...
                  X