Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amsterdam vuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Amsterdam vuur

    hierbij al snel een eerste proef om al iets te laten zien. heb er voor gekozen om toch nog iets van de achtergrond te laten zien.

    gr, JOHAN , nikon D90, D7100

  • #2
    Re: Amsterdam vuur

    Vond ik persoonlijk een van de moeilijkste onderdelen, vooral wanneer die kinderen erop gingen spelen Leuk dat je de rode gloed mee laat overlopen in je WB hoor, en zelf met donkere achtergrond ook mooi, maar ligt wat smaakgevoelig

    Comment


    • #3
      Re: Amsterdam vuur

      Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      Vond ik persoonlijk een van de moeilijkste onderdelen, vooral wanneer die kinderen erop gingen spelen Leuk dat je de rode gloed mee laat overlopen in je WB hoor, en zelf met donkere achtergrond ook mooi, maar ligt wat smaakgevoelig
      heb em op facebookgroup ook met zwarte achtergrond geplaatst.
      gr, JOHAN , nikon D90, D7100

      Comment


      • #4
        Re: Amsterdam vuur

        Hallo,

        Dit was inderdaad een moeilijke - zeker om de achtergrond niet te prominent in beeld te brengen.
        Maar, goed geslaagd dus ...

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: Amsterdam vuur

          Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
          Hallo,

          Dit was inderdaad een moeilijke - zeker om de achtergrond niet te prominent in beeld te brengen.
          Maar, goed geslaagd dus ...

          Jaja
          bedankt ! dit is echt eigen smaak, heb em ook met alleen zwarte achtergrond. niet slecht, maar dan heb je toch een groot zwart gat. zou natuurlijk ook een andere achtergrond kunnen plaatsen.
          gr, JOHAN , nikon D90, D7100

          Comment

          Working...
          X