Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Design DAB radio met USB/SD kaartlezer / remember opnamefunctie radio vroeger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Design DAB radio met USB/SD kaartlezer / remember opnamefunctie radio vroeger

    Wij zoeken een mooie compacte design radio, prijsklasse +-€100 voor een nieuwjaarscadeau die mp3 kan afspelen van usb of sd kaart, zonder cd speler wegens compacter.
    30W zal voldoende zijn (wegens geen cd speler is er ook meer ruimte voor de speaker in de radio, heb er al gezien met 2.1 systeem), bij reviews scoren er heel wat goed qua klank.

    We vonden al deze : http://www.benl.ebay.be/itm/DAB-Digi...item35e060143c
    En deze kan zelfs opnemen op SD/USB : http://www.benl.ebay.be/itm/Roberts-...item339ab9050e

    Herinneren jullie nog de tijden dat we muziek van de radio opnamen op cassette ?
    Na het verdwijnen werd deze vervangen door de cd, daar was opname van de radio niet mogelijk of lastiger wegens het finalisen.
    Daarna werkte ik met Minidisc, compact en zeer handig, ook voor opnames radio.

    Nu met SD/USB is het terug mogelijk om op te nemen, maar het aantal moderne radiospelers die dit kunnen is echter uiterst beperkt (kennen jullie er evt nog ?)
    Waarschijnlijk doordat er zoveel muziek online verkrijgbaar is, maar vroeger kende men geen soundhound bvb, als je iets hoorde op de radio die je leuk vond wou je meteen opnemen.

    Internet / webradio streaming zou leuk zijn maar dan is er geen usb/sdcard ingang voor mp3 of veel duurder, zal dit dus niet nemen.
    Hebben jullie al een compacte licht geavanceerde design DAB radio of enige tips ? :-)
    Last edited by CanonYouCan; 21 december 2014, 10:20.

  • #2
    Re: Design DAB radio met USB/SD kaartlezer / remember opnamefunctie radio vroeger

    Ik heb enige weken geleden voor in de slaapkamer of keuken de Philips-original-radio-ord7300-10 gekocht tijdens de uitverkoop in de Philips personeelswinkel voor € 99.
    Voor zo'n kleine radio met grote ingebouwde luidspreker heeft hij een geweldig goede geluidskwaliteit. Minpunt is het ontbreken van een hoofdtelefoon aansluiting en een lijnuitgang voor opnemen.. Verder kun je er elke smartphone op aansluiten via usb of dockstation De normale winkelprijs van € 199 vind ik te hoog. De FM ontvangst via een spriet-antenne is bij ons slecht daarom dat ik deze gekocht heb. De DAB ontvangst met deze radio van alle tientallen radio stations is zelfs zonder antenne zeer goed.
    Philips Original-radio ORD7300/10. Deze Philips Original-radio combineert de iconische jaren 50 stijl van de Philips-radio's met de huidige...

    Philips AE5250 - DAB+ Radio - zwart. De Philips AE5250 is een draagbare radio met DAB+. Het lichtgewicht ontwerp en de mogelijkheid om de radio te...
    Last edited by Eenbes; 22 december 2014, 13:39.

    Comment

    Working...
    X