Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dromen komen uit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dromen komen uit

    - Dromen komen uit -
    PROJECT52
    Thema: Dreams







    Bedankt voor het kijken ,


    Mvg,

    Glenn
    Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.


  • #2
    Re: Dromen komen uit

    Schitterende foto van je idee en visie. Heb ik dergelijk beeld (ongeveer) ooit al gezien op een kunsttentoonstelling ? Ik denk van wel.
    Het enige wat me stoort is je naam in de foto voornamelijk de plaats, Glenn.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Dromen komen uit

      Schitterend
      Handtekening vol in de foto doet geen goed aan het kijkplezier.
      Vriendelijke groet, laGrange
      http://lagrange.1x.com
      "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

      Comment


      • #4
        Re: Dromen komen uit

        Groot gelijk wat betreft je logo, hier gaan ze zo mee lopen natuurlijk, goed uitgewerkt, beetje twijfel over de dikte van je schedel, maar dat weet je zelf natuurlijk. ;-)
        Het opgelichte aan de rand vind ik dan weer wel minder, het zoveelste kader (ben ook schuldig) dat eigenlijk niets bij brengt buiten verwarring, je onderwerp is duidelijk iets anders.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Dromen komen uit

          Je dromen op een knappe manier in beeld gebracht, mooie creatie!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: Dromen komen uit

            Creatief is het zeker, deze ps-manipulatie.
            Volgens mij zou het beter zijn mocht je de foto van het model ook buiten nemen en niet in de studio.....onder dezelfde lucht indien mogelijk.
            Een gat in het achterhoofd geeft geen doorkijk, dus zou ik het bovenste randje schedel ook weglaten
            My Website : http://www.ineedair.org
            Music / Painting / Motion Graphics / Image
            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

            Comment


            • #7
              Re: Dromen komen uit

              @Ineedair zie je dan niet dat het hoofd gevuld is, en dat er geen doorkijk is?
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: Dromen komen uit

                nee, voor mij lopen de wolken door.....het zijn sowieso dezelfde lucht en kleuren. Ik wil wel moeite doen hoor Lieven, maar vind dat het beter kan....als g-rar er enkele seconden langer over nagedacht had alvorens hij aan de slag ging...want vanaf dan wordt her beoogde beeld gemaakt.
                My Website : http://www.ineedair.org
                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                Comment


                • #9
                  Re: Dromen komen uit

                  Bedankt iedereen,

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                  Groot gelijk wat betreft je logo, hier gaan ze zo mee lopen natuurlijk, goed uitgewerkt, beetje twijfel over de dikte van je schedel, maar dat weet je zelf natuurlijk. ;-)
                  Het opgelichte aan de rand vind ik dan weer wel minder, het zoveelste kader (ben ook schuldig) dat eigenlijk niets bij brengt buiten verwarring, je onderwerp is duidelijk iets anders.
                  Hey Lieven, terechte opmerkingen. De schedel linksbeneden op het hoofd is idd aan de heel dikke kant toe
                  Het kader is in feite nog een beetje witter dan hij hier wordt afgebeeld (kijk hier), ik weet niet waarom het op sommige sites minder wordt afgebeeld?
                  Persoonlijk vond ik het een meerwaarde naar het 'dromerige' toe.

                  Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                  Creatief is het zeker, deze ps-manipulatie.
                  Volgens mij zou het beter zijn mocht je de foto van het model ook buiten nemen en niet in de studio.....onder dezelfde lucht indien mogelijk.
                  Een gat in het achterhoofd geeft geen doorkijk, dus zou ik het bovenste randje schedel ook weglaten
                  Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                  nee, voor mij lopen de wolken door.....het zijn sowieso dezelfde lucht en kleuren. Ik wil wel moeite doen hoor Lieven, maar vind dat het beter kan....als g-rar er enkele seconden langer over nagedacht had alvorens hij aan de slag ging...want vanaf dan wordt her beoogde beeld gemaakt.
                  Qua belichting van het hoofd ben ik volledig akkoord ineedair.
                  In mijn ogen is het niet echt een doorkijk omdat je nog altijd een rand ziet van de 'binnenkant van het hoofd'.
                  Ook de dekking in het hoofd is minder dan de wolken eromheen.
                  Het was de bedoeling dat de wolken in mijn hoofd overvloeiden naar de echte wolken zodat 'de droom uitkomt' zogezegd.

                  Alvast bedankt voor de constructieve feedback
                  Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dromen komen uit

                    Toch een knap staaltje foto bewerking.
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                    Comment

                    Working...
                    X