Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

    sluitersnelheden tot 1/32000 op bepaalde modellen enz.

    Last edited by Guest42; 18 december 2014, 07:32.

  • #2
    Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    sluitersnelheden tot 1/32000 op bepaalde modellen enz.

    http://www.fujifilm.com/support/digi.../fw_table.html
    Bedankt Geert!
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

      Wie eerst?
      Zelf heb ik steeds de neiging wat af te wachten tot de eerste ervaringen bekend zijn ...
      Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
      Fujifilm X100V - Sony RX100M3

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

        Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
        Wie eerst?
        Zelf heb ik steeds de neiging wat af te wachten tot de eerste ervaringen bekend zijn ...
        Vanmorgen om 5 uur heb ik de upgrade op mijne bak gezet.
        Knap stukje software. Er zat blijkbaar een fout in het bestand en na een paar seconden kreeg ik de melding dat de upgrade niet verder ging met de melding dat het bestandje beschadigd was en dat ik het best herprobeerde. Tweede keer goede keer .

        Vanavond wat testen wat er zoal veranderd is.
        Wel is het zo dat al de instellingen teug naar fabrieksinstellingen gegaan zijn. Gelukkig heb ik de oude stand hier op een docje staan en kan ik die herinstellen.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

          Upgrade verliep hier vlekkeloos. Aardige mogelijkheden er bij, de X-E2 vindt het leuk. :-)
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

            De update verliep vlekkeloos hier, de X-E2 vindt het leuk. :-)
            ...leeg...

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

              Vlekkeloos ook hier op een X-E2! Deze camera had ik pas een paar dagen in huis, maar ben erg onder de indruk van dit staaltje techniek. Benieuwd of mijn Nikon Fullframe nog veel uit de kast zal komen. Iemand ervaring of deze EX-2 met de triggers van Elinchrom kan werken om studiolampen aan te sturen? Moet dat allemaal nog testen..
              Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

                Hier de update op mijn X-T1 doorgevoerd zonder problemen.
                Jammer genoeg geen Wifi update. Zou graag hebben dat mijn iPhone connectie blijft houden met de Fuji en ik niet telkens terug een connectie moet maken.
                EMBLEMATA.BE
                http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
                  Hier de update op mijn X-T1 doorgevoerd zonder problemen.
                  Jammer genoeg geen Wifi update. Zou graag hebben dat mijn iPhone connectie blijft houden met de Fuji en ik niet telkens terug een connectie moet maken.
                  Al eens geprobeerd om te maken dat het fototoestel niet in slaapstand komt. Ik weet het, het is een aanslag op de accu maar ergens vind ik het normaal dat wanneer je in slaapstand gaat, je ook connectie verliest.
                  Indien er thuis in een groep gepraat wordt en jij als toeschouwer valt in slaap en je wordt later wakker, kan je ook al helemaal niet meer volgen en dien je herconnectie te maken met de groep om te snappen waarmee ze bezig zijn. Dit fenomeen is herhaaldelijk vastgesteld en getest in scholen ...
                  Het volgen van een topic zit in dezelfde schuit. ALs er even tussenuit bent en je herleest geen deel van tijdens je afwezigheid kan je vaak niet meer volgen .
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

                    Hier ook vlekkeloos verlopen, de update voor de X-T1.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

                      Voila,

                      Hier ook de X-E1, de XE2 en de X-T1 voorzien van de nieuwste firmware, en dat allemaal zonder problemen (zoals het hoort).
                      En de bestandsnummering loopt lekker door op de X1 en E2 met dank aan René voor de tip.

                      Jaja
                      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

                        Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                        En de bestandsnummering loopt lekker door op de X1 en E2 met dank aan René voor de tip.
                        En wat is dan de truck?
                        Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                        Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
                          En wat is dan de truck?
                          Wivo,

                          Je maakt een foto op het geheugenkaartje (vóór de update), en maak na de update opnieuw een foto op dat kaartje.
                          De camera onthoudt die eerste foto - en nummert dan verder bij die tweede en volgende ...

                          Jaja
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

                            Gisteren heb ik eveneens mijn X-T1 en X-E2 voorzien van de nieuwe firmware (3.00), en dit zonder problemen.
                            Jan Akkermans
                            (BD1097BE)
                            Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe firmware Fuji ter beschikking.

                              Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                              Wivo,

                              Je maakt een foto op het geheugenkaartje (vóór de update), en maak na de update opnieuw een foto op dat kaartje.
                              De camera onthoudt die eerste foto - en nummert dan verder bij die tweede en volgende ...

                              Jaja
                              Bedankt Jaja!

                              Zelf heb ik de update met een ander kaartje gedaan, wanneer ik er nadien terug m'n kaartje met foto's instak, liep de nummering gewoon door!
                              Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                              Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                              Comment

                              Working...
                              X