Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 5D mark III Body in perfecte staat, minder dan 1 jaar oud!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Canon EOS 5D mark III Body in perfecte staat, minder dan 1 jaar oud!

    Ik heb een jaar lang geprobeerd met Canon maar het gaat me echt niet af en switch daarom terig naar Nikon...

    Ik verkoop daarom een zo goed als nieuwe Canon EOS 5D mark III Body (kan ook samen met mijn lens: Canon EF 24-70mm f/2.8L ii USM gekocht worden, of afzonderlijk dus.)
    Het toestel (en de lens) werd begin dit jaar nieuw aangekocht (bij Foto Degreef in Edegem) en wordt nu dus weer net àls nieuw aangeboden inclusief:
    - de orginele verpakking in perfecte staat
    - al hetgeen er orgineel nieuw in de originele verpakking bijgeleverd wordt. (batterij, batterijlader, handleidingen, ongebruikte Canon draagriem, kabeltjes, enz....)

    Omdat het toestel nog zo nieuw is is er dan ook absoluut niet het minste spoor van gebruik te merken! Geen enkel krasje te bespeuren op de de hele body. Ook intern uiteraard alles nog in perfecte staat, u mag het toestel hier testen natuurlijk.

    ik wil er 2.100 euro voor en geef er twee extra originele Canon LP-E6 batterijen bij! (dat zijn dan 3 batterijen totaal)
    Originele aankoopfactuur krijgt u ook mee zodat u nog van de garantie kan genieten.

    De eerste die de vraagprijs aanbiedt heeft 'm.
    Last edited by djoep; 1 januari 2015, 19:39.
Working...
X