Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Donkere wolken op komst + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Donkere wolken op komst + update

    Tijdens een wandeling aan het Gardameer zagen we deze wolken afkomen. Een half uur later viel er redelijk wat regen op ons.
    Ik vond vooral het contrast tussen de lichte olijfbomen en donkere achtergrond mooi.








    Update











    .
    Last edited by aerts_bert; 18 december 2014, 18:26.
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Donkere wolken op komst

    volgens ik zie zit je waarschijnlijk met de WB verkeerd , wolken zijn blauw net als de bergen ,ook het groen op de voorgrond komt niet natuurlijk over , er zit zelfs op sommige plaatsen in de lucht magenta ,ik denk met wat aanpassingen dat je deze foto veel kan verbeteren ,te starten vanuit je RAW bestand hij is wel mooi scherp !

    Comment


    • #3
      Re: Donkere wolken op komst

      Ik volg over de WB, Even met grijspipet in de grijze wolken klikken en hij is goed.
      Hij lijkt ook iets oververscherpt op de blaadjes...Maar kan illusie zijn door het licht op de blaadjes...Wel lekkere dramatische lucht boven een mooie omgeving...
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Donkere wolken op komst

        eens met bovenstaande.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Donkere wolken op komst

          Ik heb een update geplaatst. Was inderdaad verkeerd.
          Ik heb dezelfde verscherping toegepast zoals altijd. Ik denk dat het vooral komt door de kleine blaadjes en het licht dat daarop valt.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: Donkere wolken op komst

            veel beter je up

            Comment

            Working...
            X