Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Auto ISO begrenzen bij canon 7D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Auto ISO begrenzen bij canon 7D

    Onlangs had ik ergens gelezen dat sommigen fotografen de ISO op hun toestel op Auto zetten. Maar dat ze die wel begrenzen met een plafond. Bijvoorbeeld als je weet dat uw foto's boven 1600 te veel ruis hebben.
    Ik heb dit gezocht op mijn toestel (canon 7D) maar niet gevonden. Ook niet na het uitpluizen van mijn handleiding en wat google-werk.
    Gisteren was ik aan het fotograferen met ISO op Auto (A) en plotseling ging ik niet meer boven de 400. En ik weet niet hoe ik het gedaan heb.
    Weet iemand hoe dit moet gedaan worden op mijn toestel? Het lijkt me handig om te gebruiken. Maar vooral ook om het opnieuw af te zetten

  • #2
    Re: Auto ISO begrenzen bij canon 7D

    Hallo,

    kan (volgens de handleiding) pagina 65: Maximale Auto ISO instellen. Op het derde tabblad.

    Bij bepaalde programma's wordt de ISO sowieso gelimiteerd en ook bij gebruik van flits.

    Steven.
    EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
    EOS 10 Glas 28-105 70-210

    Comment


    • #3
      Re: Auto ISO begrenzen bij canon 7D

      Ik vind daar enkel terug dat idd de ISO max 400 met een flitser. Wist ik nog niet. Dus weer wat bijgeleerd.
      Maar er staat (bij mij) niks over de ISO begrenzen tot een limiet die je zelf wilt. De pagina klopte ook niet volledig. Dus misschien toch een andere handleiding dan?

      Comment


      • #4
        Re: Auto ISO begrenzen bij canon 7D

        Samen met de firmware 2.0 is er ook een nieuwe digitale handleiding verschenen.

        Misschien zit daar het verschil. Met de 2.0 is de 7D op nogal wat plaatsen verfijnd qua functionaliteit.

        Steven
        EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
        EOS 10 Glas 28-105 70-210

        Comment


        • #5
          Re: Auto ISO begrenzen bij canon 7D

          Aha, ik heb idd firmware versie 1.2. Hoe/waar kan je dat upgraden?

          Comment


          • #6
            Re: Auto ISO begrenzen bij canon 7D

            Oorspronkelijk geplaatst door Blieck Bekijk bericht
            Aha, ik heb idd firmware versie 1.2. Hoe/waar kan je dat upgraden?
            6 seconden zoekwerk in Google:

            Canon EOS 5D - Canon EOS 7D - Canon EOS 10D - Canon 24-70 F2.8 L USM - Canon 100 F2.8 L IS USM - Canon 70-200 F4 L USM - Canon 24-105 F4 L IS USM - Canon 50 II F1.8

            Comment


            • #7
              Re: Auto ISO begrenzen bij canon 7D

              Excuseer, ik dacht dat je dit bij een dealer moest laten doen. Vanavond eens mee bezig houden.

              Comment

              Working...
              X