Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klaas@Overijse + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Klaas@Overijse + up





    update

    Last edited by kawaracer; 15 december 2014, 15:20.

  • #2
    Re: Klaas@Overijse

    toch bedankt voor het kijken

    Comment


    • #3
      Re: Klaas@Overijse

      Hey Kawa,
      Het is me hier al meermaals opgevallen dat wielerfoto's weinig comments krijgen. Ikzelf als fervent wielerfan vindt dit uiteraard jammer. Ik vind het een zeer goede foto. De renner is goed scherp en je ziet de beweging in het voorwiel en de voeten wat zeer goed is. Persoonlijk vind ik de lintjes een beetje afleiden, maar dat heb je natuurlijk niet voor het kiezen. De ruis vind ik niet storend, maar zou wel de kleuren misschien iets warmer maken. nogal een koude blauwe kleur.. Hieronder vind je een voorbeeldje. als het weg moet zeg je het maar.
      Last edited by GregoryVG.; 15 december 2014, 10:54.
      Mvg,
      Gregory
      www.gvg-photo.com

      Comment


      • #4
        Re: Klaas@Overijse

        Iets warmer is idd beter, ik was aan het denken of ik de achtergrond niet beter iets desatureer om de renner er beter uit te laten komen.

        Comment


        • #5
          Re: Klaas@Overijse

          Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
          Iets warmer is idd beter, ik was aan het denken of ik de achtergrond niet beter iets desatureer om de renner er beter uit te laten komen.
          Gewoon wat krapper in et kader zetten. Consequentie is dan wel dat je iets van het voorviel moet halen om de balans in de foto te houden. Dus onder, links en boven er flink wat afhalen...
          Groetjes, KC
          www.sportbeelden.com

          Comment


          • #6
            Re: Klaas@Overijse

            een upje met gedesatureerde achtergrond

            Comment

            Working...
            X