Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adapter Sony Memory stick - Floppy disk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adapter Sony Memory stick - Floppy disk

    Is er iemand onder jullie die ervaring heeft met de Sony MSAC-FD2M Adapter Memory stick - FLoppy disk?

    Er zitten drivers bij, maar bij installatie verschijnt dat deze enkel geschikt zijn voor Win NT of Win 95/98.
    Heeft iemand drivers voor XP of gebruikt iemand deze adapter onder XP?

    Zo ja, graag info!

    Thx!
    Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

  • #2
    vroeger nog gehad (onder 95/98 en win 2000 (driver moest ik wel downloaden) en dat werkte prima maar traag....
    Normaal geen drivers nodig onder XP maar zoek eens op het web....
    daVinci
    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

    Comment


    • #3
      Ik vrees dat ik je zal moeten teleurstellen :

      http://registration.sonystyle-europe.com/DimeSupport/faq.asp?lang_id=0&faq_id=3392&product_id=531&info_ category_id=114

      No, operation of the MSAC-FD2M in Windows XP is not supported.

      D7000 en wat glas

      Comment


      • #4
        Ik heb in de loop van deze avond drivers gevonden voor XP op de site van Sony zelf, maar..., wanneer ik tot installatie van de driver over ga krijg ik telkens de melding "This program cannot be installed on multiple processor systems. Installation aborted!"

        Hyper-threading wordt dus als multiple prcessor aanzien.
        Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

        Comment


        • #5
          tja.. daar kan ik je ook niet mme helpen...
          morgen eens vragen aan IT mensen op het werk..
          daVinci
          www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

          Comment

          Working...
          X