Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Christmas colours.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Christmas colours.


  • #2
    Re: Christmas colours.

    wtf
    nogal psychedelisch
    nee, niet mijn ding hoor. (ik wou eigenlijk niet reageren maar heb het toch maar gedaan)
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

    Comment


    • #3
      Re: Christmas colours.

      Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
      wtf

      nee, niet mijn ding hoor. (ik wou eigenlijk niet reageren maar heb het toch maar gedaan)
      Met alle respect hoor maar als ik bij alle foto's die "niet mijn ding zijn" zou schrijven dat ze " niet mijn ding zijn" dan had ik geen tijd meer om foto's te maken die niet jouw ding zijn. (Ik wou eigenlijk niet reageren maar heb het toch maar gedaan )

      Comment


      • #4
        Re: Christmas colours.

        mooi maar mis toch wat rood en groen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Christmas colours.

          Typisch Bernazu, goed middelpunt en kleurrijk alleen mis dikwijls diepte in je werk maar de reden daarrond is me al bekend
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Christmas colours.

            Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk bericht
            Met alle respect hoor maar als ik bij alle foto's die "niet mijn ding zijn" zou schrijven dat ze " niet mijn ding zijn" dan had ik geen tijd meer om foto's te maken die niet jouw ding zijn. (Ik wou eigenlijk niet reageren maar heb het toch maar gedaan )
            als ik nog mag reageren ...
            Ik hou wel van bewerkingen en creativiteit maar er is een verschil met "cutting edge art" en "kitch". En deze was erover voor mij. Het creatief gebruik van SW filters en vervormingsprogramma's op zich is geen probleem voor mij maar het moet nog wel een leesbaar beeld blijven of een sterke compositie in zich dragen of ... tja ... goed zijn.
            Ik zie een heel aantal DB-ers die zich de laatste tijd aan over-bewerking wagen. En het is vaak echt erover.
            Dat was eigenlijk wat ik wou zeggen. Maar het is slechts 'mijn' gedacht hé. Anderen mogen er gerust anders over denken. Vrije meningsuiting toch.
            Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

            Comment


            • #7
              Re: Christmas colours.

              Een zeer kleurige Kerst!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment

              Working...
              X