Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Video deurintercom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Video deurintercom

    Ben op zoek naae een video deurintercom zonder deuropener, moet ook's avonds als het donker is een herkenbaar beeld geven. Heb er al enkele in winkel bekeken maar daar geven die dingen allemaal mooi beeld omdat er voldoende lich in winkels is. Zijn er hier ervaringsdeskundigen die mij hier in kunnen adviseren. Wil maximaal € 200,-- betalen. Mag bedraad of draadloos zijn.

  • #2
    Re: Video deurintercom



    Ik heb het model Asgard genomen vanwege de mooiere binnenunit. De camera heeft een ingebouwde infraroodverlichting en geeft bij volledige duisternis een groen beeld op de monitor. Bij het minste aanwezige licht van de straatverlichting heb je al een scherp beeld in kleur. Bij de goedkopere combinaties zit dezelfde buitenunit (camera) en ik denk daarom dat de beeldkwaliteit daarvan wel even goed zal zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Video deurintercom

      Wij hebben nu al een tijdje de BTicino 369411, deze dus.
      Het is een heel andere prijsklasse, maar wij hadden bij kennissen gezien wat de beeldkwaliteit was overdag en bij donker met voordeurlicht en zonder voordeurlicht + de vele andere mogelijkheden, en waren direct verkocht.
      Wij hebben reeds met een paar zaken het gezegde 'goedkoop = duurkoop' meegemaakt en laten ons daarom niet meer vangen .
      Liever meer betalen en jaren later nog steeds tevreden zijn, dan na een paar jaar toch iets duurder te moeten kopen.

      Comment


      • #4
        Re: Video deurintercom

        SSS Siedle all the way...
        Heb zoiets aan mijn voordeur. Prachtig beeld, zowel overdag als 's nachts.
        Alleen de prijs valt tegen.
        Misschien toch nog wat het budget optrekken om daarna over een degelijk systeem te beschikken?
        Niets zo frustrerend dan iets dat maar half werk levert...

        Comment


        • #5
          Re: Video deurintercom

          Bedankt voor het meedenken....echter wij willen niet verder gaan dan € 200,= /€ 250,=..Ja ik weet dat bij een hoger budget waarschijnlijk betere apparaten te koop zijn.....maar met 2 studerende kinderen, zonder studiebeurs, moeten wij extra op de kleintjes letten...
          Zit meer in de richting van het model van Notex te denken.

          Comment


          • #6
            Re: Video deurintercom

            Mijn "goedkoop is duurkoop" Avidsen doet het al 5 jaar perfect.

            Comment


            • #7
              Re: Video deurintercom

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Wij hebben reeds met een paar zaken het gezegde 'goedkoop = duurkoop' meegemaakt en laten ons daarom niet meer vangen .
              Liever meer betalen en jaren later nog steeds tevreden zijn, dan na een paar jaar toch iets duurder te moeten kopen.
              [QUOTE=BlueInk;4246999Misschien toch nog wat het budget optrekken om daarna over een degelijk systeem te beschikken?
              Niets zo frustrerend dan iets dat maar half werk levert...[/QUOTE]

              Dus alleen iets wat duur is , kan goed werken ?

              Ik kom net terug van de juwelier met mijn 6 jaar oude horloge waarvan de secondenwijzer niet meer werkt. Horloge moet naar de fabriek in Zwitserland en geschatte herstelkost
              zal minimaal 300 à 400€ zijn, maar het zou ook tot 500€ kunnen oplopen. Voor mijn part mag de secondenwijzer nu blijven staan waar hij wil.
              Daarentegen heb ik nog een 15 jaar oude prutshorloge van 20€ die nog altijd perfect werkt.

              Comment


              • #8
                Re: Video deurintercom

                Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                Dus alleen iets wat duur is , kan goed werken ?

                Ik kom net terug van de juwelier met mijn 6 jaar oude horloge waarvan de secondenwijzer niet meer werkt. Horloge moet naar de fabriek in Zwitserland en geschatte herstelkost
                zal minimaal 300 à 400€ zijn, maar het zou ook tot 500€ kunnen oplopen. Voor mijn part mag de secondenwijzer nu blijven staan waar hij wil.
                Daarentegen heb ik nog een 15 jaar oude prutshorloge van 20€ die nog altijd perfect werkt.
                Nergens geschreven, wel heb ik geschreven dat wij dit reeds een paar keer hebben meegemaakt.

                Ik draag geen andere, als het batterijtje leeg is gooi ik ze weg en koop er een andere van 20 à 30 euro, mijn laatste was zelfs een dure...ze kostte 35 euro .
                Last edited by Guest17; 10 december 2014, 12:46.

                Comment


                • #9
                  Re: Video deurintercom

                  Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  Dus alleen iets wat duur is , kan goed werken ?
                  Heb ik niet gezegd.
                  Voor de voordeurcamera heb ik een draagbare set (met ingebouwde camera dus) en alles is tevens gekoppeld aan mijn telefoon.
                  M.a.w. 'k heb geen apart draagbare telefoonset nodig.
                  Tevens is deze uitvoering gekoppeld aan mijn gsm. Als ik niet "thuis" ben en iemand belt aan, dan ontvang ik op de gsm een schermafdruk en kan via mijn gsm spreken met de man/vrouw aan de voordeur. 'k Heb geen weet van een "goedkoop" systeem die mij zoiets kan aanbieden.
                  Alles hangt af van het lastenboek die je voor jezelf schrijft en bij "goedkoop" ben je beperkter. Als een basismodel voldoet aan je behoefte ga er dan voor.
                  BTW... 'k Heb andere merken getest... Er was er maar één die een goed tot redelijk beeld gaf tegen de zon in... 't Ja... 't Was toch wel dat duur model zeker...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Video deurintercom

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                    Ben op zoek naae een video deurintercom zonder deuropener, moet ook's avonds als het donker is een herkenbaar beeld geven. Heb er al enkele in winkel bekeken maar daar geven die dingen allemaal mooi beeld omdat er voldoende lich in winkels is. Zijn er hier ervaringsdeskundigen die mij hier in kunnen adviseren. Wil maximaal € 200,-- betalen. Mag bedraad of draadloos zijn.
                    Google eens op legrand videofonie, daar zal je vinden wat je zoekt en degelijk voor een zeer betaalbare prijs,
                    ik meen voor iets van een 250€ met geheugens van 15 sec. van de vier laatste bellers.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Video deurintercom

                      Ook deze is interessant voor me....Demeyereg bedankt voor de tip!!

                      Comment

                      Working...
                      X