Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fairy pool

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fairy pool




    Fairy pools, in Schotland, Skye







    facebook

    500px

  • #2
    Re: Fairy pool

    Prachtig. Vooral dat licht in de voorgrond in contrast met de waterval en je compositie.

    Comment


    • #3
      Re: Fairy pool

      Mooi vastgelegd maar had de Fairy Pools toch liever ruimer gezien met de meerdere watervalletjes
      Dat toont toch imposanter, of was er zo weinig water dat er enkel deze ene was ?

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Fairy pool

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Mooi vastgelegd maar had de Fairy Pools toch liever ruimer gezien met de meerdere watervalletjes
        Dat toont toch imposanter, of was er zo weinig water dat er enkel deze ene was ?

        grts
        Sieg
        bedankt voor de reactie! De fairy pools zijn een aaneenschakeling van verschillende watervallen die zich een paar 100m van elkaar bevinden. op deze plaats (met de blauwe streep) was er enkel deze waterval. Dus begrijp niet goed wat je bedoelt met ruimer? Of bedoel je dat je die meer van die stroomversnellingen in beeld wilde zoals rechts op foto?
        facebook

        500px

        Comment


        • #5
          Re: Fairy pool

          prachtig beeld ,de typisch grauwe schotland lucht ,ook mooi die kleuren van die steentjes ,ik vind het een knap beeld

          Comment


          • #6
            Re: Fairy pool

            Mooi hoe de steentjes onderwater je blik naar het watervalletje brengt...
            Weer een erg knappe schotland foto Mathias...
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Fairy pool

              Mooie compositie, lekker evenwichtig. Eerst dacht ik, de waterval zelf is te wit, maar de tweede indruk zit het wel goed, het valt gewoon direct op; lichte vlekken in foto trekken sneller de aandacht, maar dan viel mijn oog op de steen rechts onder om vervolgens via de stenen links terug naar de waterval te gaan. Sterk!
              Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

              Comment


              • #8
                Re: Fairy pool

                Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
                bedankt voor de reactie! De fairy pools zijn een aaneenschakeling van verschillende watervallen die zich een paar 100m van elkaar bevinden. op deze plaats (met de blauwe streep) was er enkel deze waterval. Dus begrijp niet goed wat je bedoelt met ruimer? Of bedoel je dat je die meer van die stroomversnellingen in beeld wilde zoals rechts op foto?
                Ja dat bedoel ik Mathias, een ruimer beeld zodat er meer van de prachtige omgeving ook te zien is.
                Want ik vind nu eigenlijk de rots links in beeld nogal prominent en er zit weinig diepte in de opname.
                Ook van de andere watervalletjes zul je waarschijnlijk wel beelden hebben, die vind ik eigenlijk nog mooier.
                Maar het blijft uiteraard een mooie opname hoor, waarbij ikzelf de bekende blauwe keien nog wat had aangezet qua kleur

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Fairy pool

                  Ik snap 'em :-) maar dit was het breedste dat mijn lens ging, en ik wou hier vooral de streep in beeld brengen. Ik heb een weidser zicht ook, vanaf de rechterkant genomen. Ik zal die dan ook nog eens posten :-)
                  Bedankt voor de toelichting!
                  facebook

                  500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fairy pool

                    bedankt voor de reacties!
                    facebook

                    500px

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fairy pool

                      Knappe foto
                      mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

                      Comment

                      Working...
                      X